Gå til innhold

Alder på gamere

Hvor gammel er du? (Svar kun hvis du spiller en del data- og videospill.)  

421 stemmer

1. 1. Hvor gammel er du? (Svar kun hvis du spiller en del data- og videospill.)

• 0-9
      0
    • 10-19
      221
    • 20-29
      145
    • 30-39
      44
    • 40-49
      5
    • 50-59
      0
    • 60-69
      0
    • 70-79
      2
    • 80-89
      1
    • 90-99
      0
    • Eldre
      2

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Morgen

Er født i 66 så er vel det man kan kalle "voksen" :)

Satt ganske mye her tidligere,ble vel en 6-8 timer daglig.Ikke så veldig bra egentlig hvis man har familie og jobb :blush:

Nå om dagen blir det kanskje en liten time eller to men dukker det opp noen bra spill så er det ikke umulig det blir mer :cool:

/jan

Lenke til kommentar

Jeg er 16 år...Har spilt hos naboer og sånt siden jeg var 3, men første pesen kom i huset når jeg var 9. Da skaffa jeg meg Diablo 2 etter hvert, og siden da har det gått i RPG'er. Digger ElderScrolls og Zelda da :w00t: Men FPS'ere funkjer det òg. Sitter foran pesen hele tida, men er vel ikke alltid spill. Men når noen nye GODE spill kommer er det klister på stolen her :green: Venter for øyeblikket på at eksamen skal komme og gå så jeg kan ta meg tid til WoW.

Lenke til kommentar

Er 21 og spiller... på langt nær så mye som før.

Men alikevel anser jeg meg som "gamer". Drar på lan en gang i måneden og eier fjortisene i Q3 ;)

Spiller for å bruke opp dødtid. Ikke noe annet

Lenke til kommentar
ta å fix litt på voten... 10-19 og 20-29 e litt store gruppe... skjønne jo at de fleste gamere vil være i de to

Om du leser hele tråden så ser du at det ikke er jeg som har satt opp voten...

så at en moderator hadde satt den opp ;) men du kunne vel sagt ifra til en mod som kunne endra på den :) det eg tenkte på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...