Ed Hunter Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nope, men er lykkelig eiger av Megaworks 2.1, funker fint til spel og musikk synes eg! Synes settet har ein fin lyd, kanskje ikkje så brutal bass men det ser eg på som positivt. Dessuten har Cambridge Soundworks lang tid bak seg. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 "Starcraft Rules" ... du virker latterlig lett å påvirke! jeg anbefaler at du hører på anleggene før du kjøper!! og ikke hør på hva folka i butikken sier, for da kommer du sikkert til å gjøre akkurat som de vil! Bruk dine egene ører, lytt, vurder og kjøp hva dine ører begjærer og din lommebok tåler!!!! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 det råeste er vel uansett Creative Gigaworks S750...men det blir litt urettferdig å sammenligne den med Z-5500. 7.1 støtte, 200W mer osv osv Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 http://www.klipsch.com/product/product.aspx?cid=831 Ingen over, ingen ved siden. Klipsch ProMedia Ultra 5.1 Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 http://www.klipsch.com/product/product.aspx?cid=831 Ingen over, ingen ved siden. Klipsch ProMedia Ultra 5.1 og ingen i norge. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg er også fornøyd med logitech høytalerene mine Mine er ikke av den dyre sorten da.. X-530 Dei er drit bra, har det selv... Mye for penga. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Bruker selv mitt innebygde. Jeg kjøpte et Audigy 2 ZS for 1400,- på Elkjøp for å teste det men merket ikke noe forskjell. for å nevne det koster det kortet 490kr på netshop.no eller noe PS:Klipsch ProMedia Ultra 5.1 er sikkert et konge anlegg, men ikke glem at prisen er sansyyneligvis over 5000-6000kr i norge. Endret 31. mars 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Bose Companion 3 er jo ganske rått 2.1 system! Meiner eg har sett det til salgs i ein eller annan nettbutikk... Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er helt enige i de som synes Creative sine høyttalere har best lyd. Jeg synes at lydbildet til Logitech-høytalerne har rånepreg når det kommer til bassen, subben dundrer løs samtidig med at diskanten drukner i bassen. Ang. lydkort, hvorfor ikke bare kjøpe bulkversjonen av Creative Audigy 2 ZS? Jeg kjøpte kortet for rundt 400 kr på PSdata. Fra før hadde jeg et Hercules 7.1 lydkort. Sinnsyk forskjell, spesielt i spill og film! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bose Companion 3 er jo ganske rått 2.1 system! Meiner eg har sett det til salgs i ein eller annan nettbutikk... Buy Other Soundsystems Elsewhere :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå