Gå til innhold

Musematte til MX1000

Anbefalte innlegg

Vandalen, de fleste nye mus fungerer på alle overflater. Til og med min _trådløse_ Intelli 4.0 kjører helt fint på låret. Så derfor er det viktig med en matte som er stor, har god glid og ikke slites så altfor fort. Corepad er et bra valg :)

Vel, skal du være så nøye på det, så finnes det ikke noen "_trådløse_ Intelli 4.0" ;)

Joda, slitestyrke er et veldig godt poeng. Har ikke merket det på min enda, men det kommer vel med tiden. Min er jo bare 2 år eller noe sånt. Men størrelsen er opp til hver enkelt, som jeg skrev over. Selv bruker jeg bare ca halve func'en. Resten tar bare unødvendig bordplass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fullt klar over at det ikke finnes trådløse Intelli 4.0, men det er ytterst få som vet at Wireless Intelli. Explorer 2.0 og Intelli. Explorer 4.0 nesten er den samme musen, så for å slippe forvirring der, velger jeg å si Trådløs Intelli 4.0 :)

Du har hatt den i 2 år, og enda ikke merket slitasje? Jeg har hatt min i kanskje 10 måneder, og ikke brukt hele tiden, og min glatte side begynner å bli noe slitt. Bruker du grov side?

Lenke til kommentar
Du har hatt den i 2 år, og enda ikke merket slitasje? Jeg har hatt min i kanskje 10 måneder, og ikke brukt hele tiden, og min glatte side begynner å bli noe slitt. Bruker du grov side?

Bruker bare den fine siden. Og ettersom jeg bare bruker halve matten, ser jeg nok lett om den er slitt i forhold til andre halvdelen. Den grove siden er ikke glatt nok, og bråker for mye :p

Lenke til kommentar

Bruker bare den fine siden. Og ettersom jeg bare bruker halve matten, ser jeg nok lett om den er slitt i forhold til andre halvdelen. Den grove siden er ikke glatt nok, og bråker for mye :p

Brukte også bare den fine siden av samme grunner som deg, helt til jeg for en stund siden prøvde den grove litt, og den sitter jeg med fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...