Gå til innhold

Musematte til MX1000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
corepad sucks. Alle venna mine har mx 1000 og funC. Det er det diggeste jeg noen gang har hatt

Dette er det mest idiotiske utsagnet jeg noen gang har lest.

Helt enig der.

Syns vi kan spare oss fra "omg wtf steelpad sux, icemat rules 2k11!1"

OT:

Hvorfor kjøpe mus på Mpx? De har den like billig hos f.eks netshop.no.

Hos netshop har de også (etter min mening) bedre og nyere matter. Kjøper du hos netshop kan jeg anbefale Corepad. RaZer eXactmat skal også være veldig bra, men jeg har ikke testet den selv. Steelpad S&S har de også-.

Handler du hos mpx.no anbefaler jeg Steelpad 4S elle 4D.

Lenke til kommentar

Da jeg hadde MX1000, fungerte den på absolutt alle flater jeg prøvde den på uten noen problemer. Til og med låret på dongeribuksa.

Du trenger vel egentlig bare en matte som er glatt, har lavprofil, og som er stor nok for deg.

Selv bruker jeg nå Func, og synes den fungerer helt topp. Alle de nyeste high-tech-merkene har jeg ikke prøvd, men ser heller ikke poenget da den jeg har fungerer så bra som den gjør.

Lenke til kommentar
Da jeg hadde MX1000, fungerte den på absolutt alle flater jeg prøvde den på uten noen problemer. Til og med låret på dongeribuksa.

Du trenger vel egentlig bare en matte som er glatt, har lavprofil, og som er stor nok for deg.

Selv bruker jeg nå Func, og synes den fungerer helt topp. Alle de nyeste high-tech-merkene har jeg ikke prøvd, men ser heller ikke poenget da den jeg har fungerer så bra som den gjør.

fUnc er en greit matte til prisen. Eneste negative er størrelsen (bra liten) og at den blir slitt veldig fort. Bruker du ikke skatez kan du glemme den glatte siden. Sitter faktisk med fUnc selv nå.

Vandalen, de fleste nye mus fungerer på alle overflater. Til og med min _trådløse_ Intelli 4.0 kjører helt fint på låret. Så derfor er det viktig med en matte som er stor, har god glid og ikke slites så altfor fort. Corepad er et bra valg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...