Anderssb Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som vet om en musematte som funker fint med MX1000? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
espboot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg bruker corepad, den fungerer glimrende! esp Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 corepad sucks. Alle venna mine har mx 1000 og funC. Det er det diggeste jeg noen gang har hatt Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg bruker fUNC 1030 til min mx1000 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 funker flott med steelpad s&s stor og god Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 corepad sucks. Alle venna mine har mx 1000 og funC. Det er det diggeste jeg noen gang har hatt Et litt merkelig utsagn det der! "Alle venna mine har mx 1000 og funC. Det er det diggeste jeg noen gang har hatt" Er det du eller vennene dine som har? Eller har dere, alle sammen? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 mx1000 fungerer da ypperlig rett på bordet..? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Siden jeg skal kjøpe musen på mpx.no så lurer jeg på om noen av de mattene de har her funker greit. Vil helst slippe frakten på musematten. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Nei forresten. Jeg bestiller heller fra en annen butikk senere siden de ikke har noen matter på lager hos mpx. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvorfor sløse bort så mange penger på shitty musematter!! den beste musematte jeg ever har hatt kommer fra Ikea Anbefales Lenke til kommentar
gather Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 mx1000 fungerer da ypperlig rett på bordet..? kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ja, bordet er som åftest rett å glatt å bruke= perfekt Lenke til kommentar
heborres Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Steelpad S&S Veldig bra matte! Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 corepad sucks. Alle venna mine har mx 1000 og funC. Det er det diggeste jeg noen gang har hatt Dette er det mest idiotiske utsagnet jeg noen gang har lest. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 vil musematte gi bedre presisjon enn trebordet mitt? Jeg syntes bordet funket fett men har da ikke prøvd med musematte heller da.. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har prøvd IceMat, Steelpad 4D, FunC 1030 men ingen av de slår Q-PAD Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 corepad sucks. Alle venna mine har mx 1000 og funC. Det er det diggeste jeg noen gang har hatt Dette er det mest idiotiske utsagnet jeg noen gang har lest. Helt enig der. Syns vi kan spare oss fra "omg wtf steelpad sux, icemat rules 2k11!1" OT: Hvorfor kjøpe mus på Mpx? De har den like billig hos f.eks netshop.no. Hos netshop har de også (etter min mening) bedre og nyere matter. Kjøper du hos netshop kan jeg anbefale Corepad. RaZer eXactmat skal også være veldig bra, men jeg har ikke testet den selv. Steelpad S&S har de også-. Handler du hos mpx.no anbefaler jeg Steelpad 4S elle 4D. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Da jeg hadde MX1000, fungerte den på absolutt alle flater jeg prøvde den på uten noen problemer. Til og med låret på dongeribuksa. Du trenger vel egentlig bare en matte som er glatt, har lavprofil, og som er stor nok for deg. Selv bruker jeg nå Func, og synes den fungerer helt topp. Alle de nyeste high-tech-merkene har jeg ikke prøvd, men ser heller ikke poenget da den jeg har fungerer så bra som den gjør. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Da jeg hadde MX1000, fungerte den på absolutt alle flater jeg prøvde den på uten noen problemer. Til og med låret på dongeribuksa. Du trenger vel egentlig bare en matte som er glatt, har lavprofil, og som er stor nok for deg. Selv bruker jeg nå Func, og synes den fungerer helt topp. Alle de nyeste high-tech-merkene har jeg ikke prøvd, men ser heller ikke poenget da den jeg har fungerer så bra som den gjør. fUnc er en greit matte til prisen. Eneste negative er størrelsen (bra liten) og at den blir slitt veldig fort. Bruker du ikke skatez kan du glemme den glatte siden. Sitter faktisk med fUnc selv nå. Vandalen, de fleste nye mus fungerer på alle overflater. Til og med min _trådløse_ Intelli 4.0 kjører helt fint på låret. Så derfor er det viktig med en matte som er stor, har god glid og ikke slites så altfor fort. Corepad er et bra valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå