Edstro Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! For litt siden så kjøpte eg meg k700i. Både far og mor har denne telefonen og dei seie at der er dårlig batteri på den. Men når eg kommer på lefdal så sier selgeren at nå har SE oppgradert softwaren i telefonen sånt at nå skulle batteriet vare lenger. Eg tar sjansen og kjøper telefonen. Men så finner eg ut at der er dårlig batteri på den alikevell. Telefonen varer kun et par dager så må eg lade den opp igjen. Er det noen som vet vor eg kan laste ned system software til k700i? Sånt at eg får oppgradert den. Eller er ikkje dette mulig? Eg tenkte på og overføre den via kabel. Er det noen som har samme problemm? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 du må ha SE DSS 20 eller 25 som er en syncstation til pc. så må du gå til http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...ps1_1&pid=10139 den linken og følge intstruksjonenen Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Bare å få Lefdal til å oppgradere software på tlf. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Bare å få Lefdal til å oppgradere software på tlf. Går selvsagt ann det, men fy pokker hvor lang tid slikt kan ta. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) du må ha SE DSS 20 eller 25 som er en syncstation til pc. så må du gå til http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...ps1_1&pid=10139 den linken og følge intstruksjonenen Takk! Nå vet eg mye mer. Og eg skal ikkje levere den inn til lefdal for det tar for lang tid. Vor mye koster ca. en SE DSS 20 eller 25 ? Og kan eg ikkje bare bruke en vanlig SE usb kabel? Endret 29. mars 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Lord Baconost Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har K700i. Bare tøv at det tar lang tid å oppgradere den. Var innom "Klart Svar" hvor jeg kjøpte min. Den ble satt i syncstasjonen bak kassaapparatet og ble oppgradert på 10 minutter. Men hjalp det? NEI! Batterilevetiden er fortsatt elendig om mobilen må lades etter 1-2 dagers normal bruk. Og har du kjøpt den nylig så har du garantert nyeste firmware og bare kaster bort tiden din. Bruk tiden på å lade den isteden.. :!: Samma hva du gjør, denne mobilen er laget for å lades ut lynkvikt. Lenke til kommentar
robot Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 du må ha SE DSS 20 eller 25 som er en syncstation til pc. så må du gå til http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...ps1_1&pid=10139 den linken og følge intstruksjonenen Takk! Nå vet eg mye mer. Og eg skal ikkje levere den inn til lefdal for det tar for lang tid. Vor mye koster ca. en SE DSS 20 eller 25 ? Og kan eg ikkje bare bruke en vanlig SE usb kabel? Dss-20 eller dss-25 koster rundt 400 til 600 kr. Du finner den på komplett eller hos din lokale mobilforhandler. Vanlig datakabel, eller usb datakabel, går dessverre ikke. Bare dss-20 eller dss-25 kan utføre oppgraderingen av k700. Lenke til kommentar
SRi Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kan man "oppdatere" til en eldre software enn den man har på telefonen? Lenke til kommentar
robot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nei det tror jeg ikke. Det er den nyeste oppgraderingen som blir lagt inn på telefonen når du oppgraderer den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå