anon12234 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hey, kan noen poste bilde at et chenbro gaming box kabinett med cdrom stasjoner instellert. vil bare se hvordan det ser ut. fant ingen på nettet...... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Var ikke noe vanskelig å finne det, her er et: EDIT: La til feil bilde Endret 28. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Enig, men det var ikke det spørsmålet var nå. (Vurerte å kjøpe det for 1 år siden , men ristet det kjapt av meg) EDIT: Måtte forsvare meg litt Endret 29. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har selv Chenbro Gaming Box. Er helt ok kabinett til tanke på pris. Er litt dårlig med vifteplass til mer inn siden det er 120ut bak og 92 i front blir litt lite luft inn. Synes Hvit CD/DVD og floppy ikke passet helt inn. Kjøpte det mest for prisen skyld. Kostet 295med B sidedør. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tok bare det første bildet jeg fant på google. Synes heller ikke at det så noe fint ut med hvit DVD-spiller, og hvit diskettstasjon. Det er litt dårlig lufting i det ja, passer ikke til mitt system med tanke på kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå