culexus Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei jeg er ute etter en litt robust fritidsmobil som godt tåler litt støt og fukt, må også ikke være så vanskelig å bruke (stor menyer og lett leslig) At mobilen skal tåle en lite sprut eg greit for det vil være en del med på sjøen, men vil være oppbevart i en mobil pose som tåler sjø. Den trenger ikke å ha noe kamera men det er bare et pluss, det viktigste er meldinger og at den er god å snakke i. Håper noen har et bra forslag Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Eneste jeg kan anbefale er en Siemens M65. Har en Nokia 5140 på jobben, men den er helt grusom på mange områder, så den ville jeg styrt unna var jeg deg. Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Les testen av Siemens M65 du. Tror den stiller sterkt til dine behov Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) viss du skal ha noe som tåler litt driter du langt i disse telefonene som er nevnt. da skal du ha en benefon ESC den er laget i rustfritt stål og er vantett (sel om produsenten ikke sier det) det er også innebygd gps i den. denne er bare drit kul Endret 28. mars 2005 av andersr66 Lenke til kommentar
eblth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 andersr66 skrev: da skal du ha en benefon ESC den er laget i rustfritt stål og er vantett (sel om produsenten ikke sier det) Den er vantett selv om produsenten ikke sier det...? Høres jo litt rart ut men. Da er det vel ikke noe garanti hvis den (gud forby) skulle få vannskade da? (Nå vet jeg ikke om dette er tilfellet med andre vanntette mobiler, men de må jo få litt annen behandlig, ettersom de skal være vanntette) Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Mr.fungus skrev: andersr66 skrev: da skal du ha en benefon ESC den er laget i rustfritt stål og er vantett (sel om produsenten ikke sier det) Den er vantett selv om produsenten ikke sier det...? Høres jo litt rart ut men. Da er det vel ikke noe garanti hvis den (gud forby) skulle få vannskade da? (Nå vet jeg ikke om dette er tilfellet med andre vanntette mobiler, men de må jo få litt annen behandlig, ettersom de skal være vanntette) den er egentilig vantett vet om en som har testa det meste med den han dykka faktisk med den å det gikk helt fint. grunnen til at produsenten ikke skriver det er vel i tilfelle det skulle skje noe så ikke de får en smell ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Vel... Wow Stilig mobil! Kommer ikke Siemens med en eller annen gummidings snart? Den som ligner så fælt på en Nokia? Den grønne stygge tingen.. Skal prøve å finne et bilde av den Den skal visst tåle dritmye, men suge hardt på alt annet enn det nødvendige Ellers så tar jeg feil Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Den heter visstnok M75 Link Endret 29. mars 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Høres ut som du trenger en Siemens M.5, enten M65 eller M75 (kommer ann nå du kjøper telefonen, m75 finnes ikke i butikkene enda) Nokia har også en tilsvarende produktserie; men i forhold til Siemensen så holder den ikke mål. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hippie-Erlend skrev: Vel... WowStilig mobil! Kommer ikke Siemens med en eller annen gummidings snart? Den som ligner så fælt på en Nokia? Den grønne stygge tingen.. Skal prøve å finne et bilde av den Den skal visst tåle dritmye, men suge hardt på alt annet enn det nødvendige Ellers så tar jeg feil Du er nok ganske langt på jordet nå ja. 1: Jeg ser ingen likheter mellom den og noen Nokia-mobil, men det får være opp til en og enhver. 2: Den suger overhodet ikke hardt på alt annet enn det nødvendige da den har minnekort-støtte, bluetooth, 1,3 mp kamera, mp3, osv osv. Den har altså mange funksjoner som trådstarter neppe trenger. Jeg tror likevel at denne tåler enda mer enn M65, og blir den desidert mest robuste telefonen på det norske markedet. Så, trenger du noe ordentlig robust som også har utrolig bra spesifikasjoner er M75 valget. Trenger du ikke alle funksjonene, og heller ikke såå robust telefon, men over middels så kjøper du den billigere M65. M75 kommer i juni. Lenke til kommentar
culexus Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Høres ut som om jeg kan gå for en M65, tror den er mer en nokk til det jeg skal bruke den til. Men en m75 hadde hvert den desidert beste tror jeg. Tusen takk for all hjelpen Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 arehei skrev: Hippie-Erlend skrev: Vel... WowStilig mobil! Kommer ikke Siemens med en eller annen gummidings snart? Den som ligner så fælt på en Nokia? Den grønne stygge tingen.. Skal prøve å finne et bilde av den Den skal visst tåle dritmye, men suge hardt på alt annet enn det nødvendige Ellers så tar jeg feil Du er nok ganske langt på jordet nå ja. 1: Jeg ser ingen likheter mellom den og noen Nokia-mobil, men det får være opp til en og enhver. 2: Den suger overhodet ikke hardt på alt annet enn det nødvendige da den har minnekort-støtte, bluetooth, 1,3 mp kamera, mp3, osv osv. Den har altså mange funksjoner som trådstarter neppe trenger. Jeg tror likevel at denne tåler enda mer enn M65, og blir den desidert mest robuste telefonen på det norske markedet. Så, trenger du noe ordentlig robust som også har utrolig bra spesifikasjoner er M75 valget. Trenger du ikke alle funksjonene, og heller ikke såå robust telefon, men over middels så kjøper du den billigere M65. M75 kommer i juni. My mistake Visste ikke at den var så avansert.. Skikkelig fritidsmobil, ja.. Men den ligner på en Nokiamodell! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 culexus skrev: Høres ut som om jeg kan gå for en M65, tror den er mer en nokk til det jeg skal bruke den til. Men en m75 hadde hvert den desidert beste tror jeg. Tusen takk for all hjelpen Godt valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå