Darkshade Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg kjøpte et script og har satt opp webside og designet den ferdig. Det er en portal side og i scriptet kan man søke google med google api, men jeg får ikke æøå til å vise korrekt på grunn av at google bruker utf-8 tegnsett og portalen min bruker iso-8859-1. Jeg har da bestemt meg for å ikke bruke google api og har problemer med å få google søk på siden min. Jeg har en søkeform med radio buttons hvor man kan søke i katalogen på portalen eller søke i google api. Jeg trenger da hjelp til å bytte ut google api å integrere google søk i søkeformen. Gi meg beskjed hva dere trenger av informasjon. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Mulig du har kommet feil. Forumet her brukes for phpprogrammering og diskusjon rundt phpkode. Hvis du vil hyre noen til å programmere for deg, kan det være noen vil gjøre det for deg. Jeg ville tatt kontakt med support hos dem du kjøpte skriptet hos. Mulig denne funksjonen er av interesse for deg: http://no2.php.net/manual/en/function.utf8-decode.php Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 jeg trenger bare litt hjelp hadde ikke tenkt å hyre noen. Tenkte den passet her siden scriptet er i php. Det er ikke noe sers support å få av de som selger scriptet. De har et eget forum og jeg spurte dem om noe i Desember og har ennå ikke fått noe svar, men jeg fant ut av det selv til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå