daffyr Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hei.jeg er 18 og har kjøpt min første bil. Bmw 3.20i e30. 89 model den er litt "tam" har lyst til å kanskje invistere i noken brukte felger og kanskje en spoiler og nytt senke-sett hadde gjort seg fint. Har også tenkt å sote baklyktene og bakvinduene, og må nok legge litt penga i ny girkasse også, eller så finner jeg en brukt. Noen som kan si meg en webshop der de selger brukte og nye felger og spoilere til rimelige priser og kan noen også nevne en plass de selger senke sett til rimelige priser ? håper på seriøse svar Endret 2. juli 2005 av daffyr Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer med ny bil. BMW Jeg anbefaler bmwguiden.no Der finner du alt! Registrer deg på forumet der og spør i vei Styling ASTperformance Carstyling Eyecandyracing Gundersen-Sportscar Streetdesign MHstyling Tuning Tuning/Chip Autopower ESStuning KRBtrading Trimchip VSmotor Lykke til Lenke til kommentar
notarget Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Funnet noen deler du har tenkt deg? Hvite blinkers og nye baklykter er fint. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei.jeg er 18 og har kjøpt min første bil. Bmw 3.20i den er litt "tam" har lyst til å ha nye side skjørt,felger og en ny spoiler. noen som kan si meg en webshop der de selger dissa delene til bmw ? håper på seriøse svar For det første... ikke skriv 3.20 , men 320 som det heter:P For det andre: hvilken modell er det? e30, e36 eller e46? ( for å gjøre det letter for deg, hvilken årsmodell er det?) For det tredje: er det coupe(2dørs) eller sedan(4-dørs) grattis med bmw... du blir nok kjempe fornøyd med den... Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Sorry har fiksa det nå!! Endret 2. juli 2005 av daffyr Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Perfekt ungdomsbil med andre ord Litt liten motor, men det gjør jo ikke så mye, i og med at det er førstebil... Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 bilen holder fint til meg...kan ikkje akkurat kjøre så mye med den enda siden jeg ikkje har lappen heilt enda motoren er stor nok for mine behov. Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Her er ett bilde av den. Dette bildet vart tatt i går,var litt skiten : Endret 2. juli 2005 av daffyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå