Uin Viel Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Vi er flere som bruker pc'en her, jeg slettet en brukerkonto til en kar, alle filene i mine dokumeneter osv. ble slettet. Noe jeg burde skjønt.. Mitt spørsmål lyder som følgende; er det noen mulighet for å gjennopprette filen, på en eller annen måte? Eller må jeg gå til en sånn spesialist, så om en slik kar på TV som gjennopprettet filer... Takker for svar Endret 28. mars 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tror nok det finnes mange gratis programmer som skal gjenopprette slettete filer. bare sørg for å bruke pc'en minst mulig i mellomtiden Kommer ikke på et godt program i farten, men du burde finne noe med google.no Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Prøv www.getdataback.com Det beste er å ta ut HDen og sette den i en anna maskin og prøve gjenoppretting derfra. Tar du det fra HDen som det lå på er kjangsen stor for at du overskriver filene og det gjør ALT mye vanskeligere og dyrere. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) O&O UnErase har sin version 1 gratis (nyeste er V.2). Men V.1 duger sikkert. Du finner den O&O UnErase V.1 Har du flere partisjoner så lagre og installere programmet der. Slik at ikke for mye data blir lagret på partisjonen som inneholder de slettede filene. Edit: linken Endret 28. mars 2005 av Coney Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg har brukt Active Undelete med stort hell. Du kan laste ned en demoversjon for å se om du finner filene, men hvis du vil gjenopprette de må du kjøpe fullversjonen til ca. $40. Ellers er det mange som skryter av GetDataBack, mener også her at du må betale hvis du vil ha fullversjonene som gjenoppretter filene. For all del ikke installer noe som helst på den disken som (forhåpenligvis) fortsatt inneholder de savnede filene. Hvis filene ligger på systemdisken bør du snarest koble den fra og sette den som "slave" i en annen PC eller få tak i en annen disk å installere Windows på midlertidig, før kobler til disken med de tapte filene igjen. Installer Undelete-programmet på den andre PCen/midlertidige Windows-disken. Endret 28. mars 2005 av Pengu Lenke til kommentar
kavring Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hadde litt problemer med en disk senest i dag, partisjonstabellen forsvant etter en reinstall. brukte da GetDataBack og klarte med hell og få tilbake ca 90% av det tapte. Og husk at du ikke kan kjøre recovery tilbake på den disken du henter data fra! da overskriver du bare datene som ligger der og det er stor sansynlighet for at alt blir korrupt. lykke til og jeg føler med deg Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Takker veldig mye for svar! Har prøvd en gang men fant ikke filene jeg letet etter.. trolig fordi jeg slettet brukerkontoen og laget en ny..? Brukte GetBackData. Prøver nå en gang til, med reistrert verson, bare sånn for sikkerhetsskyld Kan kanskje også være at jeg tok systemgjenoppreting før jeg skrev på hw..? Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du kan kansje sjekke denne linken? http://support.microsoft.com/?kbid=840001 Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Finnes også et meget bra program som heter EASY RECOVERY PROFESSIONAL. Har selv brukt dette med stort hell.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå