MKej Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Husker dere Mr.Oizo som hadde en sang som het flatbeat en stund tilbake. Slik så den bamsen ut: http://brian74.free.fr/num/oizo15.jpg Jeg lurte på om det er noen som vet hvor man kan kjøpe en den dokka. har hvert litt stilig og had en slik Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Husker han ja... Vet ikke hvor man får kjøpt dukken, men har sett den ofte så det skulle vel ikke være så vanskelig.... Lenke til kommentar
Booter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Oh yeah i used to konw Oizo, he's a... He's a real looser Solgte den figuren på free record shop da han var "in"... Kanskje de kan skaffe nå også Lenke til kommentar
Booter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Oh yeah i used to know Oizo, he's a... He's a real jerk Solgte den figuren på free record shop da han var "in"... Kanskje de kan skaffe nå også Endret 28. mars 2005 av Booter Lenke til kommentar
Booter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja det var jo ikke så mye mer de fikk laget... 1 album "Mr. Oizo Analog Worms Attack" Låtliste 01: Bad Start monophonic Shit 02: Monophonic Shit 03: No Day Massacre 04: Smoking Tape 05: Last Night A Dj Killed My Dog 06: The Salad 07: Quick Relaxing 08: Analog Worms Attack 09: Inside The Kidney Machine 10: One Minute Shakin 11: Bobby Cant Dance 12: Miaaaw 13: Flat 55 14: Feadz On 15: Analog Wormz Sequel 16: Flat Beat Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) jeg har en "peis og akvarie DVD", og hvis du går inn på akvarie, og på "orndtli fisk", og i stedet for trykker OK trykker pil ned kommer det et 5 sekunders hidden track med Mr. Oizo i.. det var vodlsomt morsomt når vi fant den, full som vi var.. edit: la til link Endret 28. mars 2005 av Musty Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Mr. Oizo husker jeg Sangen ble ganske kjedelig i lengden! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hehe, husker den godt ja. Jeg og en kompis headbanga så sykt mye til den låta, akkurat som dokka gjør i videoen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 "peis og akvarie DVD" Nå satt jeg i 5 min og lurte på hvem som ville kombinere penis og akvarie, før jeg fant ut at jeg hadde lest feil =/ Og hvem i huleste hadde turt å innrømme at han hadde en penis- og akvariedvd ? Du er ikke så syk som jeg et øyeblikk trodde du var, ser det ut til. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nå satt jeg i 5 min og lurte på hvem som ville kombinere penis og akvarie, før jeg fant ut at jeg hadde lest feil =/ Og hvem i huleste hadde turt å innrømme at han hadde en penis- og akvariedvd ? Haha! :!: Men OT: Husker han ja Topp kar Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Monday Massacre av samme artist er også ganske bra.. Husker dukken fra Levis reklamene. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Mr. Oizo *mimre og sette på musikken* Hadde våre kult med den bamsen ja Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Åååå, jeg digger Oizo! Haha, han har jeg dunka hue mye til EDIT: Det albumet var sinnsykt heftig!!!! Endret 29. mars 2005 av danno_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå