Dragon Hunter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tilbakemeldinger ønskes. Spillet er forøvrig langt i fra ferdig, og bruker en noe modifisert Quake III motor. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Teksturene var jo kanskje litt monotone, men siden det er et hjemmelaget spill så får det vel være slik. Kunne godt tenkt meg våpen á la Castlevania (Pisk) og muligens noen trylleformler som passer til stemingen. Stilig Lenke til kommentar
lubb Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Litt vanskelig å kritisere noe som er langt ifra ferdig, kunne du ha fortalt litt hva det skal gå ut på? Ellers så er det ganske kjedelige teksturer og rom. Legg til litt buer og søyler kanskje. Lag noen lyskroner som kan henge fra taket, ikke lag rommene helt symetriske. Hvor lang tid har du brukt til nå? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Var veldig mørke bilder, skal vell være slik!? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Var veldig mørke bilder, skal vell være slik!? I Katakombene skal det være slik. Er forøvrig takknemlig for tilbakemeldingene, og har laget noe som ikke er like monotont også. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er de bildene som man ser nå de nye og mindre monotone? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Farvene er veldig urealistiske som på et 15 år gammelt spill og texturene dine er for små og er dårlig laget sånn at man ser at de gjentar seg hele tida. Nå mener jeg ikke at man må ha realistiske farver, men det ser ut som de er som de er på grunn av tekniske/kunstneriske begrensninger. Det er vanskelig å lage mørke spill fordi de blir veldig følsomme for belysning i rommet og instillingene til monitoren. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Er de bildene som man ser nå de nye og mindre monotone? Nei. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) det var jo temmelig stili ^^ hva skal spillet hete og handle om egentlig? Edit: gangene minna meg om doom egentlig Endret 2. april 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Flotters, holder på med noe sånt selv. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 det var jo temmelig stili ^^ hva skal spillet hete og handle om egentlig? Edit: gangene minna meg om doom egentlig Historien er ikke helt ferdig, men har planlagt såpass at hovedpersonen er en tyv, som blir tatt til fange. Spillet skal være en blanding av Kings Quest VI og Quake, d.v.s en litt mer psycho versjon av Kings quest. Spillet er ikke navngitt enda. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Nytt screenshot. Har byttet motor, med tanke på at Quake III motoren som jeg tidligere brukte ikke er verdens beste motor til adventure spill. Endret 14. mai 2005 av superseven Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Enda et screenshot. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 er jo riktig stili nå ^^ si i fra når spillet er ferdig ^^ fikk jo nesten litt lyst til å teste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå