erikstein Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg skulle akkurat installere softwaren som er laget for Logitech MX900. Men winxp sp2 (helt clean install) sier at enheten ikke er startet eller aktivert. I følge logitech sin side er det en OEM driver som MS sender med SP2 som er problemet, men jeg får ikke avinstallert denne (skal slette 3 drivere fra drivers dir) Noen som har en workaround til dette? Vil gjerne ha bluetooth hub'en til å virke i winxp Har søkt meg grønn på google også. Der står det egentlig lite om en fremgangsmåte som vil virke.. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har winxp pro sp2, laptop med innebygget bluetooth og mx900. Og har ingen problemer, har aldri brukt logitech sine drivere. men leser en her så antydes det sterkt at det er logitech som er årsaken til konflikt med bluettooth i sp2. mx900 fungerer med ms bt driver med innebygget bt kort. Men, jeg bruker dell truemobile driver, som var bare å innstallere og tok over rollen til ms. derfor er det nok noe feil med logitech softwaren. jeg hadde også en del problemer i starten med sp2..les tråd her. kanskje noe nyttig der. tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå