fxwz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Idet siste så synes jeg at alle mine ferier bare har rushet forbi meg! Slik som det er nå, så virker det som om jeg sluttet på skolen for to dager siden, og når det er sommerferie, så synes jeg tiden går altfor fort! Det sies jo at tiden går fort hvis man morer seg. Men nå vil jeg more meg, og da skal tiden gå sakte! Da tenker vi sommerferie da! Noen som har forslag til hvordan Tøbbi's sommeferie skal vare en evighet? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg synest alltid dagene blir lengre når jeg står opp litt tidlig, og gjør etellerannet med en gang, framfor å ligge til langt på dag, for så å velte ut av sengen og gjøre ingenting. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 framfor å ligge til langt på dag, for så å velte ut av sengen Nettopp det jeg gjorde i påske ferien, hele ferien gikk så fort Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 framfor å ligge til langt på dag, for så å velte ut av sengen Nettopp det jeg gjorde i påske ferien, hele ferien gikk så fort Word. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du kan ha det skrekkelig gøy i 7 av sommerferieukene og sitte å stirre i veggen den siste uken. Da føles det godt å få noe variasjon (skolen) og det virker som om ferien har vart lenge siden du kjedet deg på slutten. Er så glad jeg har fri i morgen .....sove leeeeenge Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 La være å sitte foran datamaskinen. Tiden flyr når du spiller og andre ting foran skjermen. Er du ute i friluft og gjør ting går tiden saktere syns jeg mens spiller jeg føles en time som 5 minutter. Lenke til kommentar
acon Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Vil du at ferien skal vare lenge, så må du kjede deg. Finn på det meste kjedelige du vet. Og hvis det imot all formodning skulle bli kjekt, så slutt, og finn på noe annet kjedelig. På en annen side vil du ikke nyte ferien, så... likegreit å ta seg en tur ut i solen. Endret 28. mars 2005 av acon Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 gjør ting du ellers ikke ville gjort eller har tatt deg tid til å gjøre. det har jeg gjort, og det føles som jeg har fått gjort en hel del i ferien Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Steng deg selv inne i et skap hele sommerferien, så skal jeg låve deg at du vil lengte etter skolen samtidig som du vil se tilbake på sommerferien som en evighet PS. Anbefales ikke.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Sitt oppe til sent på kveld og stå opp tidlig. Søvn er for jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå