arex Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Hva tror dere om denne da? =P Lenke til kommentar
arex Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Uhm. Det ser ut til at valget kommer til å falle på Chieftec Fulltower. (link) Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Forøvrig er nok SilenX vifter oppskrytt. SilenX vifter er laaaangt ifra oppskrytt, dem er bare rå. Nå har www.vendur.no også fått inn de nyeste modellene som har den tredje ledningen til rpm avlesning Men overpriset - det er dem... Lenke til kommentar
arex Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Hvor ser jeg at de har denne tredje ledningen? Finner ikke på vendur.no :| Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 SilenX er jo bare low-flow ADDA vifter med nytt klistremerke og oppskrytt lydnivå... Gå heller for papst eller mist fra microplex.no... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 SilenX er jo bare low-flow ADDA vifter med nytt klistremerke og oppskrytt lydnivå... Gå heller for papst eller mist fra microplex.no... Er det noen "regler" for hvordan slike lydnivåer måles? I såfall er det ikke så lett å skryte på seg lavere nivå enn det som er tilfelle. Må jo være noe avstandsgreier eller noe, du kan jo ikke bare måle på 100 meters avstand å skryte av lav lyd. AtW Lenke til kommentar
arex Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Kan du dokumentere det eller? Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 SilenX er jo bare low-flow ADDA vifter med nytt klistremerke og oppskrytt lydnivå... Gå heller for papst eller mist fra microplex.no... Ble så provosert av denne uttalelsen (ikke over ironwire, men over "produsenter" som gjør slikt), at jeg tok med meg silenX 11db 80mm vifta mi bort til en kompis med papst 11db 80mm og jeg kan bekrefte at dette ikke stemmer i det hele tatt. SilenX vifta var merkbart roligere, hadde ikke fintfølende måleinstrumenter, men som sagt den var merkbart roligere.. Det hører og med til historien at vi støvsugde begge viftene først så de skulle ha "likt" utgangspunkt. De ble også kjøpt mindre enn en måned fra hverandre, men kommer noen med dokumentasjon så bøyer jeg meg i støvet... Hvor ser jeg at de har denne tredje ledningen? Finner ikke på vendur.no :| Skulle tro alle hadde det, siden det er den nye modellen, men du kan jo alltids sende dem en mail og spørre... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Må si du er villig til å cashe ut for dyre vifter. Med de viftene der er du jo på god vei til et vannkjølingssystem.... Og det hadde kanskje sett enda fetere ut i kabbiset ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå