Gå til innhold

Kabinett, vifter, kjøling, støydemping

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forøvrig er nok SilenX vifter oppskrytt.

SilenX vifter er laaaangt ifra oppskrytt, dem er bare rå. Nå har www.vendur.no også fått inn de nyeste modellene som har den tredje ledningen til rpm avlesning

Men overpriset - det er dem...

Lenke til kommentar
SilenX er jo bare low-flow ADDA vifter med nytt klistremerke og oppskrytt lydnivå... Gå heller for papst eller mist fra microplex.no...

Er det noen "regler" for hvordan slike lydnivåer måles? I såfall er det ikke så lett å skryte på seg lavere nivå enn det som er tilfelle. Må jo være noe avstandsgreier eller noe, du kan jo ikke bare måle på 100 meters avstand å skryte av lav lyd.

AtW

Lenke til kommentar
SilenX er jo bare low-flow ADDA vifter med nytt klistremerke og oppskrytt lydnivå... Gå heller for papst eller mist fra microplex.no...

Ble så provosert av denne uttalelsen (ikke over ironwire, men over "produsenter" som gjør slikt), at jeg tok med meg silenX 11db 80mm vifta mi bort til en kompis med papst 11db 80mm og jeg kan bekrefte at dette ikke stemmer i det hele tatt. SilenX vifta var merkbart roligere, hadde ikke fintfølende måleinstrumenter, men som sagt den var merkbart roligere..

Det hører og med til historien at vi støvsugde begge viftene først så de skulle ha "likt" utgangspunkt. De ble også kjøpt mindre enn en måned fra hverandre, men kommer noen med dokumentasjon så bøyer jeg meg i støvet...

Hvor ser jeg at de har denne tredje ledningen? Finner ikke på vendur.no :|

Skulle tro alle hadde det, siden det er den nye modellen, men du kan jo alltids sende dem en mail og spørre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...