Einar2 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Som tittel sier, lurer jeg på hvor jeg kan få tak i et oppheng til denne proketoren. Jeg bruker nå "hønsenetting" som et alternativt oppheng, men jeg førler ikke at det er helt til å stole på, og det ser helt forjævlig ut også. Jeg har sett ett oppheng på komplett, men det kompanserer bare med de tidligere modellene ( pt200, 100) Så har de også et sånt universaloppheng, men prisen er ganske stiv. 1600 spenn er mye for ett oppheng. Hadde vært flott med noen linker til andre oppheng Takker for alle svar Lenke til kommentar
Einar2 Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 ingen som vet noe Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) ingen som vet noe Bumping etter få timer er unødvendig. Retningslinjene sier noe om dette. Denne tråden burde vært lagt her: Forum -> Digitale bilder, foto og video -> Projektor. Tråden stenges grunnet feilposting og ulovlig bumping. Endret 28. mars 2005 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg