argasteDJ Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 jeg kjøpte en sony 24x brenner i dag... installerte å startet opp, men da jeg startet nero 5.5.8.0 så ser jeg at max skrive hastighet er 12x, mens i programmet som ver med brenneren kan brenne opp til 24x. men siden jeg er nero fan så håper jeg noen kan hjelpe :smile: finnes det noen oppgraderinger for dette? _________________ MSI KT3 ULTRA-ARU Hovedkort m/xp1800 :smile: Soundblaster Audigy Platinum Ex :smile: 2X Western Digital Caviar 80GB7200RPM raid0 :smile: 2X DDRDIMM PC2700 256MB DDR Creative geforce4 mx420 :sad: win 2000 advanced server :smile: xp pro :smile: [ Denne Melding var redigert av: argasteDJ på 2002-07-01 14:08 ] Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Har problemer med en 24x AOpen brenner som bare vil brenne 12x på Memorex 24x plater. Hvis jeg bruker andre plater, går det greit. Vet ikke om det er tilfelle her. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Åssen cd'er brukte du til og brenne da? Jeg brukte noen Vivastar cd'er som skulle ta 16x men jeg kunne bare brenne de på 8x på 16x brenneren som er på denne pc'en..har en 40x brenner i kjelleren på en annen pc..vet ikke åssen det hadde vært med samme brennecd der.. Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 men sony's sofware brenner jo 24x på de samme cdr platene?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 argasteDJ Det første du kan prøve er å hente ned den siste versjonen av nero som er 5.5.8.2,så kan du og prøve en firmware oppdatering på brenneren din. Kjetil Lenke til kommentar
vegge Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Vet ikke om dette gjelder Sonybrennere, men det funker i alle fall på Aopenbrenneren min. Gå inn i Nero Trykk Ctrl+R Trykk på Options << Velg vekk JustSpeed eller lignende Da vil ikke Nero lenger komme med en "anbefalt" brennehastighet. Bare ikke velg altfor mye mer enn platene tåler da! Men hvis ikke Sonybrenneren har JustSpeed og sånt, så går det jo ikke... Andre har nevnt firmwire - det kan løse noen problemer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 TAKK!! Skulle akkurat spørre om hvor jeg fant den justSpeed settingen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå