Gå til innhold

Medium Makeover Chieftech CX, noen Kule idèr?

Anbefalte innlegg

men JEG ER FJORTIS :w00t::w00t::w00t:

Jo, da går nok ideen din helt greit, men jeg ville nok allikevel prøvd noe mer ensfarga... Bare blått eller bare grønt hadde minket 14|§§ faktoren mye og økt kulhetsgraden ( :p ) MYE!

Men forresten så er denne feilpostet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg lurer kraftig på her! hører ikke denne hjemme under "workloggs" eller eventuelt "casemod" på ok.no forumet? synes kanskje denne tråden har fått være litt for lenge under "kabinetter"

Men: Håper du skal pusse med "finere" pappir før du lakkerer, du får ikke en bra lakkering om ikke overflaten er virkelig glatt, annbefaler deg at du pusser med 600c, 800c og 1200c etter det igjen. dette vil gi et meget bra resultet. puss med 2000c mellom lakk lagene :) håper du får det virkelig pent :) du har et fint utgangspunkt i allefall :thumbup:

Edit: så ikke det om feilpost før nå :p

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
En ting jeg lurer kraftig på her! hører ikke denne hjemme under "workloggs" eller eventuelt "casemod" på ok.no forumet? synes kanskje denne tråden har fått være litt for lenge under "kabinetter"

Men: Håper du skal pusse med "finere" pappir før du lakkerer, du får ikke en bra lakkering om ikke overflaten er virkelig glatt, annbefaler deg at du pusser med 600c, 800c og 1200c etter det igjen. dette vil gi et meget bra resultet. puss med 2000c mellom lakk lagene :) håper du får det virkelig pent :) du har et fint utgangspunkt i allefall  :thumbup:

Edit: så ikke det om feilpost før nå :p

nei jeg har bare pussa med p400 og hatt på godt med grunning og spraya over med svart blank lakk. Synes det ble bra jeg !

Har dratt meg til å ta noen bilder.. Sorry crappy bilder, men tok dem fort å gæli :p

DSCN0383.JPG

DSCN0386.JPG

DSCN0388.JPG

Detta bildet over ser det ut som om lakkinga har gått skeis, men det er bare lyset som gjør det :w00t:

DSCN0390.JPG

DSCN0392.JPG

Vurderer å lakke kabinettet innvendig også, men er ikke helt sikker enda! Noen som har en mening om det eller erfaringer?!

Synes den ene uv-katoda lyser litt dårlig, men hjelper det med enda en katode?! Eller skal jeg bare plassere den katoda jeg har annerledes?

Endret av Småfix
Lenke til kommentar
ble bra dette. :thumbup:

jeg syns du burde lakkere innvendig å, blir penere da syns jeg..

ang det med kathoden: hvor mange kathoder har du? har du kun uv? og hvor er de/den plassert nå?

katoder.JPG

Der jeg har ringa rundt med en lilla strek er det en UV-Katode. Kanskje Dumt plassert, men..

Nederst i kabinettet har jeg ringa rundt Neon Lyset mitt. Den er Blå med sånn lyd sak.. Bruker det skjeldent for det Er så jæ... kraftig lys!

Men vurderer å Bytte ut den blå katoda med et grønt et, sette inn grønne LEDS i PSU'n og sette inn enda en UV katode.. en i toppen og 1 i bånn kanskje?!

Lenke til kommentar

et godt tips: kast ut alt av neonlys, glem det å kjøpe led's og grønt neonlys, og kjøp heller uv kathoder. det blir mye penere.

neonlys/led's har en tendens til å "spise" opp Uv effekten.

jeg ville nok ha valgt å flyttet på den ene kathoden. viser hvor på bilde.

jeg har plassert mine som på bilde, og syns de funker bra. :fun:

post-153-1113335067_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Men i viftene i PSU'n er det blåe leds, skal jeg ta ut disse for å forsterke uv effekten da eller?!

Synes det ser rått ut med leds inni der jeg! De ledsa er jo nesten en mellomting mellom blå og UV led!

Kjøpte med en viftegrill sammen med nye molex kontakter. Grønne UV molex kontakter, Fordi jeg hadde grønne kabelstrømper.

DSCN0407.JPG

DSCN0406.JPG

DSCN0404.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...