Småfix Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Tenkte jeg skulle prøve å modde kabinettet mitt litt, men er ikke helt sikker på hva jeg skal finne på for noe lurt. Hvis noen har noen kule Tips så bare post it Her er kabinettet før start: Endret 1. april 2005 av Småfix Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du kan jo sette inn neon-lys el., og gjøre noe stilig med de svarte greiene jeg har lagt røde ringer rundt da.... Det er jo en mulighet. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Et vindu i siden er alltid en god start. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 et nytt bilde. Noe sånt hadde jo vært morsomt, tho, jeg vet ikke hvor vidt det er mulig. Bildet er bare laget fort i paint, så kvaliteten er ikke a den beste, Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 et nytt bilde.Noe sånt hadde jo vært morsomt, tho, jeg vet ikke hvor vidt det er mulig. Bildet er bare laget fort i paint, så kvaliteten er ikke a den beste, Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 et nytt bilde.Noe sånt hadde jo vært morsomt, tho, jeg vet ikke hvor vidt det er mulig. Bildet er bare laget fort i paint, så kvaliteten er ikke a den beste, gort no sånt hadde jo vært artig da.... Vel,,,, litt for.. merkelig kansje... men JEG ER FJORTIS Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har vindu i sida, men det er så stygt fordi dem har satt på noe unødvendige plast dingser på sida og det er plass til en 92mm vifte. Så jeg har handla Plexi og bynt å pusse bort lakken. Skal lakke den svart eller noe sånt og lage hull til plexi i toppen. Pusser med sandpapir 400, og lakken slites av sakte, men sikkert. Bilder kommer så fort jeg gidder å legge dem inn. Flere tips på fronten? Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 lage ny front? JA, men tips?? Lenke til kommentar
slez Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Lakkering og et plexi glass med et fint neon lys inni. Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Etter en del pussing (for hånd!) På den sida med vindu, byner jeg å bli lei pussinga. Har gått til innkjøp av en stor plate med plexi glass, pussepapir P400, Grunning og blank svart spray. Skal legge inn noen bilder i løpet av kvelden og en liten update! Stay Tuned Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Her er noen bilder! Bilder av alt som skal lakkes! http://img14.imgspot.com/u/05/87/11/Alledeler.JPG Plexi, Lakk, grunning og sandpapir P400! http://img14.imgspot.com/u/05/87/11/Lakkpussplexi.JPG Kommer litt flere bilder når alt er pussa! Men hva med fronten, den er av plastikk, kan den lakkes? Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Syns det var fin farge fra før jeg Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har gjort det samme med mitt chieftech, har ikke samme da, har Cx eller noe tror jeg. Går helt fint å male fronten. Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 STOR EDIT: Kabinettet heter Chieftec CX. ikke BX, men CX.... Sorry mac! Update: Jeg har Grunnet alle deler og mangler og sette inn plexi i toppen. Skal høvle litt på det så det flukter med toppen: ) bare en ting jeg funderer en del på nå.. Fronten! Hva skal jeg gjøre med den?! Prøvde å putte noe bak desølv greiene foran, men det er for trangt til å få trykt inn en katode bak der. Kanskje noen Ultra bright LED's? Enda en ting jeg har fundert på er hva jeg skal gjøre inni kabinettet.. La det være som det er eller lakke der også? Bilder kommer sikkert etterhvert Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (endret) En liten Paint Plan for fronten ;D Bilde 1 Har tenkt til å kjøpe Led Føtter til mitt kabinett: Kabinettføtter Endret 1. april 2005 av Småfix Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Noen bilder: Før jeg sagde hull i toppen The Hole In The Top Her er sånn sidedøra ble etter litt puss Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Jeg er egentlig ferdig med å lakke og alt er satt inn i pc'n og sånn... men gidder ikke ta bilder.. Hvordan kan jeg stenge tråden? eller slette den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå