Lapette Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei, er en rogue på lvl 41 som vurderer å reskille og bruke to onehanded swords i stedet for daggeren.. Har for øyeblikket alle skillene på ambush og lignende, så gjør ofte over 800dmg crits (45% av tiden faktisk) på første hit. Nå i det siste har jeg lagt merke til at jeg rett og slett er svak! Levlet nettopp til lvl 41, og prøvde med på en lvl 43 naga, men uten noen slags form for hell.. etter å ha gjort 70% av livene på den, dør jeg, selv etter bruk av potion! Jeg føler meg ikke sterk lenger. Ustyret mitt er vel helt vanlig i forhold til levelen, har 200 agility, skal oppgradere men brukte en del penger på mount. Vurderer nå å reskille, sette skillene på Assasin og bytte til sverds, fremfor alt på subiety og daggers. Har to rimelig gode daggers, men føler allikevel at damagen ikke er som den burde være :\-- Noen for - og motargumenter til dette? Er en type som liker på drepe horde, er veldig glad i stealth, men det er ikke livsnødvendig :\. Takk for tips (forresten, jeg tar gjerne imot tips ingame også Lothlorio, burning Blades, Alliance Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 IKKE skift spec skaff deg Stancesets og WeaponQuickSwap. skaff deg et sverd med høy max dmg i main hand og en høy DPS dagger offhand. skaff en høy max dmg dagger. du bruker nevnte main hand og off hand til vanlig.. men ved hjelp av stancesets så skifter du til den høy max dmg daggern i main hand når du går inn i stealth for ambush crits. nu kan du abuse ambush(med remorseless attacks) for kjappe chain kills og for å gjøre det lettere så kan du også nu spamme høy dmg SS. dette er bedre enn sword/sword eller dagger/dagger IMO blir ikke bedre enn å critte på ambush(100% sjanse) også critte på SS(vanlig crit sjanse) også er creepet ned på 20% HP på 2sek... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 IKKE skift spec skaff deg Stancesets og WeaponQuickSwap. skaff deg et sverd med høy max dmg i main hand og en høy DPS dagger offhand. skaff en høy max dmg dagger. du bruker nevnte main hand og off hand til vanlig.. men ved hjelp av stancesets så skifter du til den høy max dmg daggern i main hand når du går inn i stealth for ambush crits. nu kan du abuse ambush(med remorseless attacks) for kjappe chain kills og for å gjøre det lettere så kan du også nu spamme høy dmg SS. dette er bedre enn sword/sword eller dagger/dagger IMO blir ikke bedre enn å critte på ambush(100% sjanse) også critte på SS(vanlig crit sjanse) også er creepet ned på 20% HP på 2sek... Øy. Akuratt slik jeg gjør. Dreper mobs samme level som meg uten NOE cooldown. Åpner med ambush som criter pga remorsless (genial talent til grinding). Så noen sinistere, og en evis. Sånn ellers så kan man si det som at en dagger rogue er veldig mye svakere pve spillere enn en sword rogue fordi de er avhengige av bs, og mobs snur seg alltid mot deg. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvor/hvordan får jeg tak i Stanceset og WeaopnQuickSwap? Er dette en addon? Hvis, går den da som lovlig addon? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 wæo! får vel prøve det da, høres litt juks ut men.. jaja Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 ja det er lovlig. begge ligger her: http://capnbry.net/wow/ Når du har lagt den inn skriver du /stanceset eller /stancesets, husker ikke helt. Da kommer det opp ett vindu som er ganske selvforklarende. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Takker . Dette vil gjøre det mye enklere å spille. Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 fult lovlig.. i og med at man kan lage en macro som gjør det selv.. men lettere å med drag and drop addon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå