Laughing Madcap Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Her trenger dere ikke å svare på noe, bare sjekk denne siden jeg og noen kamerater har laget. Vi er amatører jeg holder på med noen animasjons filmer, last ned DEM!!!!!! Vet ikke hvorfor vi kaller det Poster productions, det er filmer ikke plakater. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Siden virket grei den. Men, skift emntetittel i posten her. Eller så blir den stengt, eller skiftet av mod. Siden virket grei, men det så ut som 70-tall's farger. Ville skiftet til litt mer "moderne" farger, sånn hw.no sitt jeg er genialt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Og kanskje skifte tittelen på siden, så det ikke står Untitled Document Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 I retningslinjene står det at "all reklamering er forbudt". Nå kunne jeg sett mellom fingrene på denne når det er en privat side, men når tråden i tillegg er feilpostet og har ett veldig lite beskrivende emnefelt, så velger jeg å stenge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg