w0lfr4m Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei. jeg skal bruke tven som film viser sammen med pcen.. har fiksa detta med s-video og composite.. men nå jeg starter en film på pcen(fks med windows media player) så kan jeg se filmen på pcen men ikke på tven bildet blir liksom bare en svart flekk.. hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Prøv å bruke TV'n som primærskjerm. Til meg er det værtfall sånn at InterVideo WinDVD 4 kun vil spille av på primærskjermen. Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 har fiksa det nå..... meg jeg har installert Nero med Shotwime og vis jeg spiller av spesielle filmer i windows media player og power dvd så blinke bildet svart mange steder på bildet og ca 3-5 ganger i sekundet hva kan forarsåke dette? Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Åssen type skjermkort har du? Eg har Sapphire Radeon 9800 PRO og på "Avanserte innstillinger" og "Overlay" og "Theater Mode Options" kan eg velge forskjellige alternativ; Standard, Theater Mode eller Same On All Tror FX kortene har noe det samme på kortene sine Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 husk les hele posten, har fiksa det men har problem med filmer. har installert Showtime med Nero og når jeg ser filmer i andre avspillings programmer så blinker alle filmene svart 3-5 ganger i sekundet. men ikke i showtime hva er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå