Gå til innhold

All whinigen over at WoW har så mye bugs!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spilte nettopp WOW skulle gjøre Hogger questet ble drept av Hogger og når jeg er ghost kan jeg ikke resurecte fy faen! logget ut og skulle logge inn igjen da kom det opp at en annen har dette navnet så med andre ord: jeg kommer meg faen ikke inn!!!!!! :realmad:

Lenke til kommentar
spilte nettopp WOW skulle gjøre Hogger questet ble drept av Hogger og når jeg er ghost kan jeg ikke resurecte fy faen! logget ut og skulle logge inn igjen da kom det opp at en annen har dette navnet så med andre ord: jeg kommer meg faen ikke inn!!!!!! :realmad:

Hvis det ikke løser seg så må du rett og slett lage en ny character og kontakte en GM med den.

En kamerat av meg hadde også problemet med at characteren hans ikke ville logge seg ut, så han kom ikke inn. Jeg kontaktet en GM, og ca. 1-1,5t senere fikk jeg svar, characteren ble sparka ut av serveren, og han kunne joine på nytt.

Edit: hvis du ikke får resurrecta på vanlig vis så går det alltid an å få en spirit healer til å resurrecte deg. Koster litt i form av reparasjoner av utstyr, men det er bedre enn å ikke få spilt i det hele tatt, er det ikke?

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar

Alle som valgte burning blade: hvorfor valgte dere den? Please ikke si at det var for å spille med 'De store' guildene. Da kunne dere likegodt valgt en annen server.. Visste at den serveren kom til å få problemer pga ALLE sa at de skulle spille på den. En grunn til at jeg valgte daggerspine :ermm:

Lenke til kommentar
Alle som valgte burning blade: hvorfor valgte dere den? Please ikke si at det var for å spille med 'De store' guildene. Da kunne dere likegodt valgt en annen server.. Visste at den serveren kom til å få problemer pga ALLE sa at de skulle spille på den. En grunn til at jeg valgte daggerspine :ermm:

Valgte den selvfølgelig fordi jeg visste at andre jeg kjente skulle spille der. Og hvorfor skal det være så utrolig farlig, så lenge Blizzard har implementert kø-systemet? Som sagt tidligere, BB er ikke den mest overbefolkede, så det burde ikke være antallet spillere som lager feilene.

Lenke til kommentar

Kansje ikke den mest befolkede servern, men den er værtfall en av de mest befolkede.

Edit: Og jeg tro det faktisk er mye mindre bugs i WoW enn hva folket tror, som sakt har jeg bare vært borti noen få bugs/problemer og uansett de er ikke noe å klage over, så lenge jeg greier å connecte til servern min er jeg fornøyd, og til dere som har så mye disconnects eller hva det er, tror nok neppe det har noe med WoW å gjøre, siden vis det skulle vært det så er det rart at det ikke skjer med meg.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Kansje ikke den mest befolkede servern, men den er værtfall en av de mest befolkede.

Edit: Og jeg tro det faktisk er mye mindre bugs i WoW enn hva folket tror, som sakt har jeg bare vært borti noen få bugs/problemer og uansett de er ikke noe å klage over, så lenge jeg greier å connecte til servern min er jeg fornøyd, og til dere som har så mye disconnects eller hva det er, tror nok neppe det har noe med WoW å gjøre, siden vis det skulle vært det så er det rart at det ikke skjer med meg.

Som vi allerede har stadfestet opptil flere ganger, har det med serveren å gjøre. Men siden disse driftes av Blizzard mot vår betaling, har vi fortsatt rett til å klage.

Synes vi repeterer oss selv ganske ofte i denne tråden nå, hva med å legge den død?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...