royale Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har lest så sinnsykt mye om at WoW har så osv... Helt enig. Har kanskje oppdaget 3-4 bugs, og de har ikke plaget meg noe mye. Det kan hende jeg har oppdaget ander bugs, men da har jeg ikke merket. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Har lest så sinnsykt mye om at WoW har så sinnsykt mye med bugs, uansett hvor man er så blir det nevnt.Det kan ikke jeg skjønne helt, for jeg har ingen store problemer som irrterer meg, faktisk den eneste buggene jeg har vært borti er den buggen med Blinken til Mage, og med at Arcane Missile ikke virker noen ganger, og dette er da ikke noe stort å klage over. Så det jeg da ikke skjønner er hvordan det kan være så mange som sliter med helt for jævlig bugs i spillet at faktisk noen gir opp å spille, hvordan kan det være mulig når jeg sitter her å nyter spillet? Sier ikke at dere med bugs juger og overdriver, men er det faktisk sånn for dere at dere sliter så sykt med bugs? Lagde denne posten for en grunn, og det er fordi jeg er litt lei av all whinigen over bugs i spillet, det kan sikkert ikke gjøres noe med, dette er værtfall det jeg tenker over denne saken. NB: Har ikke lest hele tråden. Men til saken, jeg spiller ikke WoW lenger, har spilt 2 betaer og 10 dager i release. Selv har jeg riktignok ikke slitt så mye med bugs, men likevel sier jeg ikke at ingen gjør det. Og når folk sliter med veldig irriterende bugs så har de rett å klage over det og håpe på at Blizzard klarer å rette dem opp. Jeg har hørt at den nye patchen la til mange irriterende bugs samtidig som den retta opp en del, og det er rett og slett for galt at ikke den blir testet mer grundig. EDIT : Spesielt når man betaler 110 kr i måneden for spillet. Jeg er enig om de skal få lov til å fortelle om bugs/problemer dem har med spillet sånn at blizz kansje kan få ordent det, det er ikke det jeg tenker på. Jeg kan bare ikke skjønne at folk sliter så sinnsykt med bugs/problemer når f.eks jeg nesten ikke har vært borti noen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Noen som vet om den forestående "character migration" funksjonen, vil funke for guildet ditt også? Er guild master på BB, og vil nødig begynne med det på ny... ja, det vil funke for heile guildet og. Ahem Can my entire guild move?Yes, however in order to move, guilds will have to disband and reform on the new realm. In addition, guild leaders cannot transfer to the low-population realms unless they transfer leadership to another guild member or disband the guild. Character Migration FAQ Forøvrig ang. All klaginga på Bugs: DET ER ETT NYTT MMORPG! HVA VENTER DERE? Det er tydelig at ikke mange har vært med på å spille ett mmorpg helt fra starten av. I ett så stort, komplekst spill som WoW MÅ man regne med bugs i starten. Enkelt og greit. Liker du det ikke, spill ett anna spill. Det blir bedre etter hvert, Blizzard jobber med saken, Liker du det ikke så synd... (og når "alle" i ett så spillegalt land som norge plent "MÅ" innpå samme server, så er det ikke merkelig at det blir problemer og mye klaging... nesten ingen av de andre serverene har problemer.. hadde folk fordelt seg mer, hadde det blitt mindre klager.. (deres egen feil vil jeg si )) Mr Lee lvl 44 Hunter, Shadowsong / lvl 25 Hunter Shadow Moon Endret 28. mars 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 *elske Mr.Lee* Endelig et fornuftig innlegg Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 bare forlat spillet om du ikke liker bugs osv... koser meg no jævlig med WoW Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg trodde all BETA testingene skulle fjerne barnesykdommer jeg. Allikevel går jeg i ny og ne rundt som et spøkelse uten å bevege beina etter å ha gravd etter copper... Når vi betaler i dyre dommer for et spill brude vi forvente at ting fungerer, ikke tro at jeg ikke koser meg med WoW, men det er da kjedelig å føle at man har kjøpt et uferdig spill... Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Sammendrag min mandag 28/3/2005: Burning Blade: Raid den nye dragen I Azhara, løper for å ta båten til Kalimdor, mitt under båt turen, DISCONNECT. Kommer frem der jeg skulle når servern er oppe igjen. Det var server crash. Raid gruppa på 40stk kommert til Flight pointet I Azhara. DISCONNECT. Skjedde visst ikke hos alle denne gangen... Så leter vi etter Dragen. Ingen drage. Vet ikke hva jeg skal finne på så jeg skifter til min ALT-char. Gjør quests i Westfall, dreper ting, skal til å loote og så..., DISCONNECT. Logger på på nytt med ALT-char. Dreper en mob, skal loote og så..., DISOCNNECT. Går tilbake til min main igjen siden den ikke disc`er nå jeg looter. Ser i quest loggen etter noe jeg kan gidde å gjøre. Oi! En quest jeg gjorde og leverte i går. Jeg gjør den samme questen en gang til og leverer og får xp igjen. Jeg hadde part 2 av den questen samtidig btw. Spør om noen I guilden vil være med til Blackrock spire. siden den crasha i går da vi var mitt inni den. Nei, vi gjør den nye Dire Maul i stedet. Inni der og skal drepe første mob i instansen. Mens vi angriper den, ser det ut som den teleporter elns, for plutselig er den usynlig og vi angriper løse lufta og så popper den fram bak oss elns. Jeg snakker nå om en helt vanlig Ogre. Så ut som en giga lagg bare at det var ikke det. Vi ga opp det også for det fortsatte sånn. Btw, en i guilden logga ut helt vanlig som lvl 58 og når han logga på igjen noen timer senere var han lvl 57... En annen kamerat av meg ble disca fra servern logga på igjen med en gang og måtte gjøre samme questen som han nettopp hadde gjort igjen pluss at han hadde mistet xp`n sin som han hadde samlet siden forrige han ble disonnecta. Jeg blir plutselig disca, relogger og har plutselig noen quest items som jeg nettopp leverte inn, i backpacken. Men questen var fortsatt innlevert så jeg slapp å gjøre den på nytt for 3.gang Endret 29. mars 2005 av XzeroX10 Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 er vel ganske lett å dra konklusjonen at det er burning blade som sliter ikke selve spillet? Skal inrømmet at jeg har fått et par "ut i windows feilmeldinger" etter siste patchen. Men blir aldri disconnecta. Det er jo helt åpenbart at det er for stor pågang på serveren. Spiller selv på bloodhoof low populated sak, deilig som faen det Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noen som vet om den forestående "character migration" funksjonen, vil funke for guildet ditt også? Er guild master på BB, og vil nødig begynne med det på ny... ja, det vil funke for heile guildet og. Ahem Can my entire guild move?Yes, however in order to move, guilds will have to disband and reform on the new realm. In addition, guild leaders cannot transfer to the low-population realms unless they transfer leadership to another guild member or disband the guild. Character Migration FAQ Ahem Og øverst på sida du linker til vises det til dette: Currently Eligible RealmsTo be announced -> To be announced Scheduled Realms Crushridge (PvP) -> Twilight's Hammer (PvP) Ravencrest (PvP) -> Twilight's Hammer (PvP) Shadow Moon (PvP) -> Twilight's Hammer (PvP) Spinebreaker (PvP) -> Twilight's Hammer (PvP) Warsong (PvP) -> Twilight's Hammer (PvP) Så det er nok ikke så enkelt, nei. I og med at BB ikke er med i scheduled-lista, regner jeg med at det ikke er blant de 5 mest overbefolkede i EU, og dermed er det rart at de har desidert mest problemer av samtlige servere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 uansett, poenget er at det er mer problemer med BB enn andre servere. Det er ett serverspesifikt problem, ikke spillspesifikt... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 har opplevd at fiender har sluttet å gi meg loot frem til jeg har logget ut og inn. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er glad jeg ikke joina BB servern, som en kompis ville ha meg til å gjøre Spiller på Daggerspine, har kun merket problemer en gang, i går da jeg var i en dungeon i Barrens, da kom jeg "ut av sync", i en instance. Tok meg 20 minutter før characteren min logget seg ut og jeg kunne ta over igjen :\ I 5 timer etterpå hadde jeg unlimited gold Trente litt med warrioren min, logga meg av og på, hadde like mye gold som før jeg trente, mens alt jeg hadde trent fortsatt var der... Det var forøvrig en bug jeg likte \\Sp33D Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vel, jeg spiller stort sett på Silvermoon, har kanskje blitt disconnecta 2-3 ganger siden release. Ellers ingen problemer, loot bugen på veins (deposits) og planter er jo ikke store problemet da, er jo bare å hakke/plukke på en ny, så løser det seg opp. Var borti ei kiste som inneholdte et quest item med samme bug, det var noe mer irriterende. Men det er jo ikke rart at noen servere sliter, når alle servere sprenges, så de må kaste på flere servere er det ganske "naturlig" at det er noen som sliter, alle som har vært borti en PC vet vel at man kan støte borti mye rart. Selv om man har kanskje 50 tilsynelatende like PC'er som behandles på samme måte er det så og si alltid noen som ikke vil oppføre seg slik man vil (Stol på meg, jeg er IKT-lærling) Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 uansett, poenget er at det er mer problemer med BB enn andre servere. Det er ett serverspesifikt problem, ikke spillspesifikt... Nei, men som leverandør av en totalpakke har Blizzard alikevel ansvaret for dette. Dette med overbefolkning kjøper jeg ikke helt, da jo Blizzard har lagt inn sperre for hvor mange som kan være logget på samtidig. Takler ikke serveren dette antallet, kan de jo senke det. Dette tallet burde de også ha klart å finne frem til gjennom de forskjellige beta-periodene. Jeg ser du er veldig opptatt av å poengtere at MMORPG's skal være fulle av bugs, men du må forstå at andre stiller større krav enn deg til en opplevelse de potensielt betaler flere tusen kroner for, særlig med tanke på all beta-testingen de gjorde, og at patchen ble holdt tilbake én uke ekstra her i EU slik at serveradmins skulle få tid til å teste den offline først. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 WoW er ikke spesielt buggy i forhold til mange andre spill tror jeg. Det er som Mr. Lee sa, et serverproblem, ikke et problem med spillet. Såklart, spillet har bugs, men ikke så ille som folk skal ha det til. Dessuten er det et STORT spill. Og det er nytt. Og å unngå bugs helt er umulig, spesielt på spill av denne størrelsen. Det kommer også bugfixes hele tiden (skulle vel forsåvidt bare mangle), så alt blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Det har aldri slått dere at av og til så kan 3rd praty software gjøre slikt at spillet crasher og låser seg, og at det fører til litt ekstra problemer for serveren ? Spesielt med Telos Quick Loot, den er uberkjent for å av og til "Not permission to loot this corpse" og ikke få item's du skal etter roll. Så dropp å bruke den. Det er flere også, sjekk ui.worldofwar.net og les litt på forumet. Jeg spiller på Daggerspine, og som nenvt er det kun Instance problemer av og til, ellers funker det knirkefritt. Har funnet ut hva som er feilen med Arcane Missiles også. Det er hvis du står på grensa til en annen zone, eller på grensa til instance, så kan det bli bugget så du skyter ut null. I tillegg er det ofte problemer om du står i rare vinkler og mob'en står på flatt plan, det kan føre til litt problemer, men det er så sjeldent, kanskje 1 av 100 ganger. Ta dere litt tid og les gjennom WoW forumene istedetfor å klage og være de som /yell BLIZZARD SUXX I PAY FOR THIS DAMM 11ooneone11! Endret 29. mars 2005 av apoxdigital Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Vil si kun én ting: Det MEST irriterende med bugs, må jeg nesten si er folk som sier "JEG har jo ikke problemene! Det må være noe galt med enten deg eller maskina di, din noob". Satt på spissen, men du skjønner nok poenget. Vil forresten si en ting til: Noen her sier noe omtrent som "FFS! hvis du ikke liker det, så spill et annet spill!". Til deg som sier det har jeg følgende budskap: FFS! Hvis du ikke liker klaginga over bugs, så les en annen tråd! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 jeg må være veldig heldig... har veldig sjelden hatt problemer, bar disca 2-3 ganger. Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Spiller på Emerald Dream, opplevde et par crash to desktop/diskconnects før patchen, men ingen etter. Eneste som plager meg er en bug med Seal of Command. Den har en tendens til å låse seg for meg, slik at jeg ikke får casta den. Alle de andre funker helt fint. En relog fikser det hver gang, men fortsatt litt irriterende. Vet ikke om dette bare er meg dette skjer hos, har ikke tatt meg bryet å sjekke. Nå er jeg ikke den personen som har spilt mest, kun en lvl 44 pala, men "vår" server virker som en god server, utifra hva jeg har sett, lite problemer......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå