Nitrius Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Har lest så sinnsykt mye om at WoW har så sinnsykt mye med bugs, uansett hvor man er så blir det nevnt. Det kan ikke jeg skjønne helt, for jeg har ingen store problemer som irrterer meg, faktisk den eneste buggene jeg har vært borti er den buggen med Blinken til Mage, og med at Arcane Missile ikke virker noen ganger, og dette er da ikke noe stort å klage over. Så det jeg da ikke skjønner er hvordan det kan være så mange som sliter med helt for jævlig bugs i spillet at faktisk noen gir opp å spille, hvordan kan det være mulig når jeg sitter her å nyter spillet? Sier ikke at dere med bugs juger og overdriver, men er det faktisk sånn for dere at dere sliter så sykt med bugs? Lagde denne posten for en grunn, og det er fordi jeg er litt lei av all whinigen over bugs i spillet, det kan sikkert ikke gjøres noe med, dette er værtfall det jeg tenker over denne saken. Endret 28. mars 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvilken server spiller du på? Det kan ikke være Burning Blade, som er en av serverene som sliter mest. Når de endelig har fått serveren 50% stabil, kommer jo folk flest ikke inn med main characteren sin. Dette går vel kanskje ikke bugs, men de har jo sinnsykt mye problemer. Så mye problemer at det ikke er morsomt å spille mer. Nå har jeg heldigvis et par alts på Silvermoon, men det blir ikke det samme. Bugs har jeg ikke inntrykk av at det er så mye mer av i WoW enn i andre MMORPG'er, men det er ikke bug'ene som er problemet, det er alt det andre surret til Blizzard. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har sett veldig mye WoW i ferien, men jeg har kun sett noen få bugs. Men disse er muligens fikset i den nye patchen. Mange av feilene skyldes sikkert dårlige internettlinjer til spillerene. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har sett veldig mye WoW i ferien, men jeg har kun sett noen få bugs. Men disse er muligens fikset i den nye patchen. Mange av feilene skyldes sikkert dårlige internettlinjer til spillerene. Jeg har heller ikke erfart mange feil før patchen kom, men denne ferien har det vært uutholdelig. Å påstå at mange av feilene skyldes dårlige nettlinjer, ser jeg på som rent tøv. Når man ser at de offisielle forumene er spammet til de grader av misfornøyde kunder, og når haugevis av folk her på forumet har akkurat samme problem - ja, da kan det simpelthen ikke stemme. Problemene jeg har nå om dagen; Jeg kommer inn innimellom med main characteren min, men når jeg skal loote, mine, trade og selge - da blir jeg disconnected med en gang. Dette er også symptomer hundrevis (kanskje tusenvis?) av spillere har. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Surret til blizzard? Har ikke merka noe i det hele tatt jeg, igjennom mine 16dager med wow spilling Edit: Spiller på dragonmaw.. sjelden et problem på den servern. Endret 28. mars 2005 av geedoo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg har hatt sinnsyke problemer. Har ikke kunnet værei UC uten disconnect, og at servern ikke oppfatter at jeg øker i skill på tailor. Noen ganger har jeg ikke kunnet bruke den i det hele tatt. TOM. vært dau i hinterlands hos meg, men i partyet var jeg i durotar... Bugs? Lags? neeeei Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har sett veldig mye WoW i ferien, men jeg har kun sett noen få bugs. Men disse er muligens fikset i den nye patchen. Mange av feilene skyldes sikkert dårlige internettlinjer til spillerene. Jeg har heller ikke erfart mange feil før patchen kom, men denne ferien har det vært uutholdelig. Å påstå at mange av feilene skyldes dårlige nettlinjer, ser jeg på som rent tøv. Når man ser at de offisielle forumene er spammet til de grader av misfornøyde kunder, og når haugevis av folk her på forumet har akkurat samme problem - ja, da kan det simpelthen ikke stemme. Problemene jeg har nå om dagen; Jeg kommer inn innimellom med main characteren min, men når jeg skal loote, mine, trade og selge - da blir jeg disconnected med en gang. Dette er også symptomer hundrevis (kanskje tusenvis?) av spillere har. Problemer der folk "detter ut", eller at spillet ikke er synkront, kan være forårsaket av en dårlig/ustabil linje (eksempel: modem og ISDN). Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har sett veldig mye WoW i ferien, men jeg har kun sett noen få bugs. Men disse er muligens fikset i den nye patchen. Mange av feilene skyldes sikkert dårlige internettlinjer til spillerene. Jeg har heller ikke erfart mange feil før patchen kom, men denne ferien har det vært uutholdelig. Å påstå at mange av feilene skyldes dårlige nettlinjer, ser jeg på som rent tøv. Når man ser at de offisielle forumene er spammet til de grader av misfornøyde kunder, og når haugevis av folk her på forumet har akkurat samme problem - ja, da kan det simpelthen ikke stemme. Problemene jeg har nå om dagen; Jeg kommer inn innimellom med main characteren min, men når jeg skal loote, mine, trade og selge - da blir jeg disconnected med en gang. Dette er også symptomer hundrevis (kanskje tusenvis?) av spillere har. Problemer der folk "detter ut", eller at spillet ikke er synkront, kan være forårsaket av en dårlig/ustabil linje (eksempel: modem og ISDN). Ta deg 30 sek til å browse det offisielle forumet, så ser du at Burning Blade er bugged beyond belief etter patchen. Det er praktisk talt umulig å spille der. Disconnects på loot opptil 10 ganger i timen, folk mister levels, gull, items, quests, blir trapped på gryphons, instances er nede over 50% av tiden etc. Selv har jeg 100/100Mpbs T1, med ping på ca. 70-100 til serveren, så jeg tror teorien din faller hardt igjennom. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...en&T=41031&P=14 Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 har spilt på agamaggan siden release.. værste køen jeg har vært i er på 48 folk og det er alltid god ping.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Spiller på Burning Blade.. (Bugging Blade) Jeg blir disconnected ganske ofte. Div bugs: -Får ikke reward når jeg fullfører quests (Dvs items osv) -Si at jeg drar fra Stormwind til Ironforge. Løper litt rundt der i ca 30 minutter, blir disconnecta, og når jeg kommer inn (etter hvertfall 5 forsøk) starter jeg i Stormwind igjen! -Har tatt et par oppdrag 3-4 ganger nå. Står at det er completed. Blir disconnecta, må ta oppdrag på nytt igjen. -Problemer med å koble meg på igjen etter at jeg har blitt disconnecta. Prøver fra 2-15 ganger, med variert resultat. Disse problemene er sikkert nevn før, men det var deilig å få ut litt sinne Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Etter siste patchen har jeg og flere andre jeg spiller sammen med vært plaget av random disconnect, og en skjelden gang en error så vi faller ut i windows. Ting som looting kan trigge dette.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Spiller på BB, må si at den nye patchen lagde flere problemer enn den fikset. Jeg hadde bl.a. mista 60k xp når jeg logga på idag morges, kunne heller ikke gjøre de questene jeg hadde gjort på nytt. En av guildmatene mine tok båten fra booty bay og datt gjennom verden og havna i Stonetalon Mountains. Mange har problemer med heartstone. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 BB blir stengt en stund nå håper de fikser mesteparten av problemene da mange av disse tingene har skjedd med meg også Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har opplevd at alle NPC'er forsvinner, pluss at jeg blir disconnecta i hytt og gevær... Mildt sagt "litt irritert" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 på burning blade er eastern kingdoms UMULIG, men kalimdor funker greit IFORHOLD! Lenke til kommentar
superreven Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som vet om den forestående "character migration" funksjonen, vil funke for guildet ditt også? Er guild master på BB, og vil nødig begynne med det på ny... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg spiller på daggerspine, og som sakt det eneste av problemer/bugs eller hva du enn vil kalle det jeg har vært borti er, at instance servern er nede litt for ofte, og det med blink og Arcane missile. Jeg har lest de fleste poster jeg har kommet over der folk klager på ditt og datt, og ingen av de tingene jeg har lest om har jeg hatt som et problem, som sakt kan det hende at det er mer problemer med andre server enn andre, men værtfall på daggerspine så nyter jeg WoW fult ut Edit: Skal legge til at jeg bare plutselig har blitt diconnected før å, men skjer dette skjer det som regel med resten av servern å, men det er ikke noe stort å klage over, siden det nesten aldri har skjedd. Endret 28. mars 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som vet om den forestående "character migration" funksjonen, vil funke for guildet ditt også? Er guild master på BB, og vil nødig begynne med det på ny... ja, det vil funke for heile guildet og. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Arrh, Bladefist for teh win. Aldri noe tøv der. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Har lest så sinnsykt mye om at WoW har så sinnsykt mye med bugs, uansett hvor man er så blir det nevnt.Det kan ikke jeg skjønne helt, for jeg har ingen store problemer som irrterer meg, faktisk den eneste buggene jeg har vært borti er den buggen med Blinken til Mage, og med at Arcane Missile ikke virker noen ganger, og dette er da ikke noe stort å klage over. Så det jeg da ikke skjønner er hvordan det kan være så mange som sliter med helt for jævlig bugs i spillet at faktisk noen gir opp å spille, hvordan kan det være mulig når jeg sitter her å nyter spillet? Sier ikke at dere med bugs juger og overdriver, men er det faktisk sånn for dere at dere sliter så sykt med bugs? Lagde denne posten for en grunn, og det er fordi jeg er litt lei av all whinigen over bugs i spillet, det kan sikkert ikke gjøres noe med, dette er værtfall det jeg tenker over denne saken. NB: Har ikke lest hele tråden. Men til saken, jeg spiller ikke WoW lenger, har spilt 2 betaer og 10 dager i release. Selv har jeg riktignok ikke slitt så mye med bugs, men likevel sier jeg ikke at ingen gjør det. Og når folk sliter med veldig irriterende bugs så har de rett å klage over det og håpe på at Blizzard klarer å rette dem opp. Jeg har hørt at den nye patchen la til mange irriterende bugs samtidig som den retta opp en del, og det er rett og slett for galt at ikke den blir testet mer grundig. EDIT : Spesielt når man betaler 110 kr i måneden for spillet. Endret 28. mars 2005 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå