jantj74 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei..har en cl56 som er ca. 1 år gammel.. Når jeg slår den på er skjermen bare helt svart..vifta snurrer og HD-lampa lyser 1 gang og i tillegg høres det ut som DVD-spilleren starter..men etter dette er det helt stillt..og mørkt på skjermen? Hva kan være feil..? Regner med at jeg må sende pc-en til whitebox men er avhengig av data som er på harddisken.. Er det mulig å skru ut HD av whitebox og montere den i en stasjonær-pc sånn midlertidig til at jeg forhåpentligvis får pc-en tilbake fra Whitebox..? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det kan jo hende rambrikken er defekt. For å hente ut data fra harddisken, kan du kjøpe et kabinett til å sette 2,5"disker i. Disse koster vel 200-300kr, og du kan dermed hente ut data fra disken via usb (akkurat som en ekstern harddisk). Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har du lugget i strømadapteren til til pcen før du satte kontakten i veggen....Min CL56 tar ikke til seg strøm vis ikke dette blir gjort i rett rekkefølge... Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hadde samme problemet med min CL56 (zepto Znote 4200). Sendte den inn for reperasjon da jeg antok at det var hardwarefeil. Imidlertid var alt som skulle til en BIOS oppgradering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå