SaiMANN Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Lagdt inn Fedora 3 på en maskin jeg hadde ståendes og la inn det jeg trengte (Apache, FTP, Eggdrop) og alt funka helt greit over natta. Men så skulle jeg flytte serveren til en annet hus (men annen IP seff), og nå henger den seg ca 15min etter jeg har boot'a! Har selvfølgelig prøvd og starta på nytt, men den fortsetter og henge seg. Jeg får kontakt med serveren (ping, SSH) rett etter den rebooter, men etter 15 min så får jeg ikke kontakt igjen.. noen som har hatt samme problemet? eller er Fedora 3 bare ustabilt dritt? Endret 28. mars 2005 av SaiMANN Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 helt vanelig ethernet, med kabel. ADSL (med router. og JA, jeg har åpna alle nødvendige porter) Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er du ute etter ein distro som berre skal køyre det der ser eg ingen grunn til Fedora. Erfaringane mine med Fedora er at den gjer mange rare ting som folk ikkje finn ut kva er, eller ein må til med rare løysningar. Veldig rart at det skjer då. Har maskina hengt seg heilt? DVS om du går over til huset og koblar den til skjerm og tastatur så er det ikkje mogleg å bruke den? Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 nei jeg har hørt litt om at ikke fedora er det beste og bruke til det akkurat. Ja akkurat sånn, kobler til mus og tastatur og ingenting funker :/ Hva trur du om FreeBSD? det jeg skal kjøre er xampp(apache+php pakke) og eggdrop. Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Men som sagt, har ikke mye erfaring med *Unix :/, men jeg får til å instalere Eggdrop og Apache over SSH i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå