manowar2k Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har en nokså gammel Microsoft Intelli 3.0 som jeg bruker. Den er USB. Den er snart 2 år gammel og jeg begynner å tro at det er noe feil med kabelen eller noe sånt, pga jeg får en merkelig feilmelding etter ca 10-15 minutter. Det er akkurat som om musen "dør" for strømmen og alt slutter, så får jeg denne feilmeldingen: Etter jeg har fått den tar jeg ut og inn USB kabelen og det kommer at USB enheten er installert og klar til bruk. Hva feiler? Når jeg tar musen inn i PS2 porten, da funker den, mer stabilt, jeg får ingen feilmelding, i tilleg lyser den røde laseren, men musen slutter å virke, da må jeg ta den ut og inn av PS2 porten. Så funker den der også. Hva er galt? Noen som har vært bort i noe lignende? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har du drivere til musen? Lenke til kommentar
manowar2k Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Ja. Noen idè om hva som kan feile? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kjøp ny for morro skyld. IE3 begynner å bli :OLD: Lenke til kommentar
manowar2k Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Vet, har bestilt mx518 Men hadde vært fun å få vite hva som feilet, slik at jeg har den i evnt. backup, for den er jo god da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå