arex Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tittelen sier det meste. Prisklasse: middels og høy, men ikke ekstrem. Kom med forslag Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Denne er ok, ganske stor, så du må sjekket at den passer på hovedkortet. Skal du ha noe mer stillegående må du over på vannkjøling. Lenke til kommentar
arex Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Tør ikke sette på noe som veier mer enn anbefalte maksimumsgrense på 450g. Hvilke alternativer har jeg da? Går det an å bare bruke en kjøleribbe da jeg har 2 stk. SilenX 120mm 14dBA i kabinettet? For eksempel en Thermalright XP-120? Hvilken vifte burde jeg eventuellt ha til denne kjøleribben om jeg må ha vifte? (Regner nesten med det.) Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Microplex anbefaler denne http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=XP120&toc=3830 men hvis du vil ha det stille kan det kanskje være en fordel å finne en som bråker litt mindre Lenke til kommentar
arex Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Hvis vi da forutsetter at de mener den vifta skal stå i kabinettveggen og ikke på CPU-en (det er jo tross alt en kabinettvifte), så kan vi jo regne med at SilenX-ene også duger? Én flytter nesten like mye luft, og jeg har 2? Enig? Lenke til kommentar
arex Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Hvis vi da forutsetter at de mener den vifta skal stå i kabinettveggen og ikke på CPU-en (det er jo tross alt en kabinettvifte), så kan vi jo regne med at SilenX-ene også duger? Én flytter nesten like mye luft, og jeg har 2? Enig? Lenke til kommentar
FluX^ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg har en Coolermaster Hyper6, som kjøler veldig bra på lav viftehastighet. Men den veier mye. Skal du ha en som veier under 450g, vil jeg anbefale den som CaZiO nevnte. Vifta skal stå på kjøleren ja, men du trenger ikke noe stor vifte. Du kan jo bare flytte over en av SilentX ene. EDIT: Skriveleif Endret 28. mars 2005 av FluX^ Lenke til kommentar
arex Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Eventuelt kjøpe en til Lenke til kommentar
arex Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Uhm. Tror dere det går fint å montere en SilenX på kjøleribba btw? Lenke til kommentar
reckey Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 jeg ville gått for xp120, har den selv på en a64 3000+ [email protected]. Den kjøleren og en mist 120mm vifte funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå