christer-R Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei Jeg har i skrivende stund en Canal digital linje (kabel adsl) Men med denne kan jeg ikke bytte ip når jeg vil.. Har fortsatt modemet som de monterte når jeg fikk adsl. Problemet mitt er som følger: Jeg er en aktiv diablo II spiller, og blir ganske ofte "Bannet" fra battle.net pga. for mye ut og inn av games. kan jeg fikse dette med bytting av ip ved innkjøp av en router? eller må jeg bytte internett-levrandør? kanskje jeg kan gjøre noe annet? Hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
Aas Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 bruk noe som heter anonymous web .... fiffi progg Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du bytter ikke IP vist du tar strømen på modemet da? Tviler på at du klarer å løse dette med å kjøpe en annen ruter / modem. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Røsk ut strømmen fra modemet i 10-30 sek. Hjelper når jeg blir banna på DC Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva skal jeg gjøre? For det første burde du revurdere emnefelt som "Hva skal jeg gjøre?" De sier ingenting om hva tråden handler om, og i følge retningslinjene (ja, for du har vel lest dem? ) er ikke det ønskelig. Endres. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kommer helt ann på hva som forårsaker problemet. Hvis du med vilje går ut og inn av games (kommer ikke klart fram om du gjør det med vilje eller om det er linja som er ustabil), så er det jo bare å slutte med det, så blir du ikke banna lengere. Hvis linja er ustabil vil det nok ikke nytte å bytte ip, kanskje heller ikke å bytte ISP (kommer ann på hvor problemet med linja ligger). Har du kabeltilknytning eller adsl? Det er ikke det samme. Adsl får du gjennom telefonkontakten, kabel kommer via kabeltv. Canal digital leverer vel kun internett tilknytning gjennom kabel, så jeg vil anta at det er kabel du har. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Vel, Problemet er: jeg driver mye med noe som heter "Diablo clone" den finner man kun på en viss ip der folk selger ringer som kalles "Stone of Jordan". for at man skal finne denne ip'n, så medfølger det en god del leting blandt games, og derfor blir det en del ut og inn. og battle.net like ikke dette, så de setter en slags ban på deg, så du ikke får connectet battle.net på 1/12 eller 24 timer, som dere skjønner så er dette veldig irriterende når man er midt i en "DC hunt" Det jeg da lurer på er om jeg skaffe meg en router som man bare kan restarte, og få ny ip, eller går ikke det? Og ja, jeg har kabel-tv internett.. er ikke så flink på dette med nettverk, så alt som blir sagt er til stor hjelp Christer Endret 29. mars 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det vil ikke hjelpe å restarte en eventuell router noe mer enn det hjelper å restarte det modemet du allerede har. Så du får bare teste med modemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå