HellFire- Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen av dere husker kanskje at jeg hadde planer om å kjøpe den? Vel, no har jeg gjort det og er fornøyd! Den levde opp til forhåpningene osv. MEN, når jeg prøver å legge inn nyeste firmware går det ikke, den finner ikke mobilen enheten, mener på at det står at kablene jeg bruker (Siemens Data Link Cable USB DCA-540) ikke er fungerer når jeg skal legge inn nyeste firmware.. Kan dette stemme? isåfall er det jo UTROLIG teit, da har jeg jo "kastet" obrt penger på den kabelen, den funker jo fint til å overføre bilder til og fra etc. En annen ting er at jeg har mistet ladderen min, og finner den heller ikke igjenn. Så jeg må vel kjøpe ny. Det går vel for det samme "hvilken" så lenge den passer til S65.. (?) .. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det her er vel tydelig nok: Kilde- Data Cable DCA-500 (serial->serial) / Data Cable USB DCA-510 (USB->serial, use only COM port 1 to 9) Please note that the Data Cable USB DCA-540 (USB->USB) is NOT supported. Prøve å få bytta inn kabelen, da, hvis mulig. Og alle ladere som passer telefonen skal gå ann å bruke som lader. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. edit: Feilpostet og ja. Flytter denne. Ta en kikk på foruminndelingen før du poster igjen Endret 28. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du er nødt til å ha den serielle kabelen, eller den med USB port som emulerer seriell (DCA 510) for å kunne oppgradere FW. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Ok så denne Komplett fungerer? Og da kan jeg fortsatt ta over bilder etc? Hva er egentlig forskjellen på de 3? Jeg kjøpte den dyreste pga jeg regnet med at den dekket alt... men der tok ejg vist feil Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) DCA-500 - COM/RS232-kabel, trenger ikke drivere. DCA-510 - COM/RS232-kabel med USB-plugg og ladingsmuligheter, trenger drivere. DCA-540 - USB-kabel, den raskeste kabelen, trenger drivere og kan bare oppdatere firmware på Siemens SX1. Endret 29. mars 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Den kabelen du henviste til på komplett skal fungere ja. Når du får FW 43 så er vel mobilen ferdig fikset....jeg har iallfall ikke funnet flere feil/mangler på denne....... Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvis du ikke vil kjøpe ny kabel, så går jo det ann å sende den inn til et service senter, det pleier som regel å ta toppen en time, kanskje helt ned it 15-30 minutter. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 drivere? Bare og laste ned og installere? eller trenger jeg noe spess på telefonen fra før? Regner med at jeg får byttet den, vist ikke kjøper jeg 510 .. da har jeg ladder også.. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 HellFire-: Jepp, fra Siemens sine sider. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Noen som vil kjøpe den gamle? brukt en gang! fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå