Gå til innhold

USB DCA-540 funker ikke til å oppgradere FW på S65

Anbefalte innlegg

Noen av dere husker kanskje at jeg hadde planer om å kjøpe den? Vel, no har jeg gjort det og er fornøyd! Den levde opp til forhåpningene osv. MEN, når jeg prøver å legge inn nyeste firmware går det ikke, den finner ikke mobilen enheten, mener på at det står at kablene jeg bruker (Siemens Data Link Cable USB DCA-540) ikke er fungerer når jeg skal legge inn nyeste firmware.. Kan dette stemme? isåfall er det jo UTROLIG teit, da har jeg jo "kastet" obrt penger på den kabelen, den funker jo fint til å overføre bilder til og fra etc.

En annen ting er at jeg har mistet ladderen min, og finner den heller ikke igjenn. Så jeg må vel kjøpe ny. Det går vel for det samme "hvilken" så lenge den passer til S65.. (?) ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det her er vel tydelig nok:

Kilde

- Data Cable DCA-500 (serial->serial) / Data Cable USB DCA-510 (USB->serial, use only COM port 1 to 9)

Please note that the Data Cable USB DCA-540 (USB->USB) is NOT supported.

Prøve å få bytta inn kabelen, da, hvis mulig.

Og alle ladere som passer telefonen skal gå ann å bruke som lader.

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

edit: Feilpostet og ja. Flytter denne. Ta en kikk på foruminndelingen før du poster igjen :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

DCA-500 - COM/RS232-kabel, trenger ikke drivere.

DCA-510 - COM/RS232-kabel med USB-plugg og ladingsmuligheter, trenger drivere.

DCA-540 - USB-kabel, den raskeste kabelen, trenger drivere og kan bare oppdatere firmware på Siemens SX1.

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...