Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer DEH-P8600MP - erfaringer?

voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å kjøpe Pioneer DEH-P8600MP, se info her og bilde:

pioneer_dehp8600mp.jpg

Noen som har erfaringer med denne? Spilleren virker genialt bra, MEN... the big men, kan den endre knappebelysning? En del Pioneer-spillere kan i hvertfall ha den knappebelysningen du selv ønsker, og det står det også at du kan med denne. Men det står kun på Bilradiospesialistens hjemmeside, og ingen andre plasser - verken i tester eller på Pioneers offentlige produktsider. Har tilogmed sett i en test at det står "Knappebelysning: blå" - så...

Jeg må i hvertfall ha grønn, så med blå knappebelysning er den uaktuell. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur eg akkurat stilte inn eqen på en sånn der:)

Stilte inn egen farge mener du? Eller? Vet du om den kan være grønn? Står jo på Bilradiospes. sine sider at man KAN endre knappebelysning. Men står ingenting om det på Pioneer sine websider. Sendte derfor en e-post til Bilradiospes. og spurte, og da fikk jeg svar tilbake at det IKKE var mulig å endre knappebelysning, selv om de har skrevet det på sine sider da...

Så er det mulig, eller er det ikke mulig? ;)

Lenke til kommentar

Nei, stilte equlizern på den, va noe crappy mercedes orginal høytalera som spilte for mye bass.

Det e vel sånn der standar sak at man kan stille mellom grønn lys å amber evt rødt.

Sonyen min for lenge sia hadde no det å alpine spillern min no har det. gå på pioneer sia å finn tak i bruksanvisninga:)

Lenke til kommentar
...gå på pioneer sia å finn tak i bruksanvisninga:)

Hehe, det har jeg gjort for lenge siden, og nope - står ikke et kvekk om det der heller. :thumbdown:

Så da sier Bilradiospesialisten.no (web): JA

Bilradiospes. kundeservice: NEI

Pioneer web: NEI

Da er det 2-1 til NEI, det går ikke an å endre farge. :p

Lenke til kommentar

Hm... litt for bra for meg tror jeg. :p Skal bare ha 4 originalhøyttalere, en grei forsterker og en ok sub jeg. :p

Den kosta jo et par tusen mer enn Pioneer'n også... Tror jeg stikker innom Bilradiospes imorra... må få klarhet i det her. :p Og se om de har noen andre bra også, hehe...

Har den Alpine'en der motorisert frontpanel forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...