Ullsokk Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg har begynt på min Operasjon: La GeForce Svi.. Defor kjøpte jeg en liten cpu kjøler på clas ohlson som jeg skal bruke, med vifte og kjøleribbe..det jeg lurer på er om jeg kan feste den vifta ved å ta superlim på gpu'ens fire hjørner og feste den?? Vennlig hilsed Draco :smile: [ Denne Melding var redigert av: Draco på 2002-07-01 13:57 ] Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Det går!!!, jeg brukte model lim på mitt og det har enda ikke tatt kveld etter 3 mnd. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Takk for raskt svar! :smile: Bare ikke søle lim på utsiden av gpu'en nå da.. lurer på hva som skjer da Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg antar at vannkjøling er noe trygger da... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Jaja, ville nok tro det, men lommeboka bestemmer! :sad: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Brukte Karlsonlim til å feste en vifte fast i et GF2 kort. Har funket bra i snart 2 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå