El Netzor Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Njaa.... Får se hva jeg får til, i helga skal jeg kjøre mitt første KM Og pluss jeg har fått en Rør radio ! Radionette, akuratt ligger den til operasjon Men skal se hva får tid til ! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) UPDATE! Hehe, første gang jeg for til rød og stor skrift! Hehe, fant endelig ut hvordan jeg skulle gjøre det Okei det er vel ikke mer og si en her er bildene : Bare for og henvise hvor "Rotete" jeg jobber! (På tide med litt rydding ) Og her er bildet av høytaleren (Sierra PoWer) Her har jeg tegna opp den nye front platen, PS : Dårlig bilde! Og her slukkes lyset, (Selvom dere ikke ser det siden det er blitz på uten blitz ble bildet svart ) Det var alt for nå! Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål! El NetZor Endret 14. april 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
eirich Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hva er det bilde av på det siste bildet??? Blir bra dette. Jippi innlegg nummer 50 Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Trappa ned til kjelleren, dårlig bildet det oxo sorry! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hehe, litt off-topic men må si at 1 1/4 l Sjoko melk har hjulpet godt med på denne varme dagen ! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Uff, da photobucket.com ligger nede nå.. Da viser ikke bildene, håper dette bedrer seg utover dagen Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) UPDATE! Okei, har 2 ting og si : Ja det er ganske lenge siden update begrunnelse: En dag jeg skulle starte radioen ville den ikke svive jeg så at alle ledninger og sånt var loddet fast. Etter litt kom jeg på at det muligens kunne være strømkabelen.. Men ikke tale om! Til slutt loddet jeg av hele clasohlson bryteren og koblet ledningene rett på, nå virket radioen Så leste jeg litt om denne bryteren og det viste seg at den ikke klarte og stoppe 220v og må ha brent opp eller noe fordi bryteren var beregnet for 12v DOH!!! Men nå spiller den så jeg fortsatte på prosjektet Og den andre tingen jeg skal si : HER ER BILDENE : Her har jeg skjært ut ny frontplate og hull til høytaleren : Slik står radioen nå (Spilte i hele natt ! 20/4 - 05) : Og her et bilde av politiradioen min som også sto på i natt! : Okei det var alt for denne gangen ! Ris/Ros ? Spørsmål?? EDIT: Sorry jeg ikke Roterer bildene, glemmer det hver gang! El NetZor Endret 21. april 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Ingen som mener noe ?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ser bra ut, men det var jo ikke mye som hadde skjedd siden sist, eller? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Nei, jeg fikk jo radioen til og svive på kvelden i går da... Så får se i morgen om jeg går og kjøper lim.. Regner med og beise de nye platene når jeg komme til far neste helg etter denne som kommer... Lenge til men mye annent og gjøre oxo Lenke til kommentar
eirich Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hva skal du med politiradio??? Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hva tror du han bruker den til ? det alle andre bruker den til. høre om det er trafikk kontroll og sånt ! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 En 12-åring som skal vite når det er trafikk kontroll? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Nope, bruker den selv til og høre om kveldene når ungdommer har fått i seg rus og sånt, skal love det kan skje mye rart på den radioen der da Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nope, bruker den selv til og høre om kveldene når ungdommer har fått i seg rus og sånt, skal love det kan skje mye rart på den radioen der da hehe, morsomt det ja Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ehh.. hvor fikk du tak i den politiradioen? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Av min godeste far! Hehe, men fra nå av ON-Topic ! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Okei, det blir ikke noe mer av den radioen... Har bestemt meg for og bygge en ny ettersom den jeg bygde hadde for tykke plater, de jeg har nå er 4mm de jeg hadde var 2.5cm tykke Dette avhenger også at jeg bygger ramme.. Jeg orker ikke ta bilder ennå ettersom jeg ikke har fått tak i materiell til ramma enda, bare platene! Men update will come! El NetZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå