Gå til innhold

Prosjekt : Radio Old Style { Update 21/4 - 05 }

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
øhm... Skrev i updaten at jeg hadde sparklet den men hadde ikke bilder, må lese mann! :p

ooops... :blush: Leste igjennom, men klarte å glemme det allerede når jeg skulle svare. Føler med deg ang. at du bor på landet, vet hvordan det er :whistle: Gleder meg til neste update! :thumbup:

Lenke til kommentar

Okei, da slenger jeg inn bildene da :

Her har jeg sparklet bak kassen, tror ikke jeg skal gjøre det andre plasser for hålle meg til pussinga :p det vil si jeg vet ikke hvordan det vil bli når jeg beiser over det igjen! :whistle:

Picture003Small.jpg

Her er et til bildet av det:

Picture004Small.jpg

Her er det bilde av høytaleren : (Eirich, her vil du se hva jeg mener med det lille hullet)

Picture005Small.jpg

Her passer den lille baken til høytaleren inn i det lille hullet :)

Picture006Small.jpg

Og 2 bilder av kassen inni PS: De ble veeldig dårlige...!

Picture007Small.jpg

Og et til (dette var litt bedre)

Picture008Small.jpg

Kom med tilbakemeldninger/Spørsmål

EDIT: Kassa mangler fortsatt litt finpuss, er ikke min sterke side :p

El NetZor

Endret av El Netzor
Lenke til kommentar

El teipen skal se litt finere ut etterhvert tror jeg ... Går tross alt 220v inni her da er det viktig med god isolasjon, som jeg har lært tidligere er at når det er strøm skal ikke ting henge og dingle, da skal det være skikkelig! :) Har foressten installert ON/OFF knappen bak kassen så den ikks synes, den var så stygg !

Foressten trenger litt hjelp her, jeg skal pusse med dremelen i dag, men hva skjer visst det havner tre støv på print kort og sånt ? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeeeeeey !!

Fikk tid til og komme meg til knoksen, men om høytaleren virker og slikt har jeg ikke prøvd ennå :thumbdown: Jeg er ikke sikker på hvor mangen watt den er. Fant 3 forskjellige høytalere, jeg fant en Volvo høyttaler, en Ford Sierra (Yndlings bilen min! PS: Vet den er gammel men jeg syns den er dritfet! Fant oxo en i en annen ford bil vet ikke helt hva den heter.. Etter masse fundering på hvilken jeg skulle ta velgte jeg Sierra høytaleren etter som jeg stoler på Sierra bilen :tease: Har ingenting fakta om den ennå, men fant ut at volvo høytaleren var 20w. Men når høytaleren lå på taket på bilen når jeg fant den kan jo hva som helst ha komt på den. Selvølgelig måtte det skje en ulykke :no: fikk glass i hånda :no: Har det faktisk enda :cry:

PS: Update kommer senere i dag tror jeg!

Lenke til kommentar

Hehe... Ettersom jeg har stor kjærlighet for sierraen skulle jeg ta speedometeret og det... Men så lå det noe glass der og så var deg gjordt... glasset ligger inni enda, er sånn liten splint.. Men jeg tror det vil gå ut til slutt, Håper jeg da :ermm:

Hehe: For og si det sånt snekkerhånda lever fortsatt :tease:

Endret av El Netzor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...