eirich Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg skal til tronfhjem lørdan!!!! jippi Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 øhm... Skrev i updaten at jeg hadde sparklet den men hadde ikke bilder, må lese mann! ooops... Leste igjennom, men klarte å glemme det allerede når jeg skulle svare. Føler med deg ang. at du bor på landet, vet hvordan det er Gleder meg til neste update! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Mulig jeg slenger inn litt bilder av kasse senere i dag, vet det er sent for meg men begynner klokka 10:00 i mårra det er gøy!! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Okei, da slenger jeg inn bildene da : Her har jeg sparklet bak kassen, tror ikke jeg skal gjøre det andre plasser for hålle meg til pussinga det vil si jeg vet ikke hvordan det vil bli når jeg beiser over det igjen! Her er et til bildet av det: Her er det bilde av høytaleren : (Eirich, her vil du se hva jeg mener med det lille hullet) Her passer den lille baken til høytaleren inn i det lille hullet Og 2 bilder av kassen inni PS: De ble veeldig dårlige...! Og et til (dette var litt bedre) Kom med tilbakemeldninger/Spørsmål EDIT: Kassa mangler fortsatt litt finpuss, er ikke min sterke side El NetZor Endret 13. april 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 El teipen skal se litt finere ut etterhvert tror jeg ... Går tross alt 220v inni her da er det viktig med god isolasjon, som jeg har lært tidligere er at når det er strøm skal ikke ting henge og dingle, da skal det være skikkelig! Har foressten installert ON/OFF knappen bak kassen så den ikks synes, den var så stygg ! Foressten trenger litt hjelp her, jeg skal pusse med dremelen i dag, men hva skjer visst det havner tre støv på print kort og sånt ? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hva med å ha en god plan FØR du begynner å jobbe? Altså ha kassen ferdig pusset og alt før du setter inn elektronikken? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Ja, det var jo det jeg gjorde men glømte ei side... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Du har en sikkelig jobb når det gjelder sparkling og pussing der ja... Lenke til kommentar
eirich Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nå sjønte jeg va du mente med det lille hullet Men hva skal du jøre når du skal søke etter nye kanaler da??? og volumet?? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jaja, syns det ser greit ut jeg, vet at jeg ihvertfall ikke var noen snekker når jeg var 12 Prosjektet blir bra det, sikkert fin grobunn for nye ideer senere! Stå på! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Nå sjønte jeg va du mente med det lille hullet Men hva skal du jøre når du skal søke etter nye kanaler da??? og volumet?? Hehe, Skal forlenge knappene og borre hull i front, der så det viser hva kanal for jeg oxo finne på noe smart... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Hm... Mulig jeg drar til knoksen i mårra for og finne en liten bilhøytaler, fant ut at den som var i radioen var på 1w Må da ha litt bedre enn dette ? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Skal ikke høyttaleren stå inni kassen? Er du fra stavanger? (er det ikke der Knoksen er?) Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Vel, visst jeg kommer meg til knoksen og finner meg en større høyttaler regner jeg med og skjære ut ny front plate, vel knoksen er ikke i stavanger, er på i sandnes ville jeg sagt, 10min med buss, der går nok fint visst jeg får tid! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jeeeeeey !! Fikk tid til og komme meg til knoksen, men om høytaleren virker og slikt har jeg ikke prøvd ennå Jeg er ikke sikker på hvor mangen watt den er. Fant 3 forskjellige høytalere, jeg fant en Volvo høyttaler, en Ford Sierra (Yndlings bilen min! PS: Vet den er gammel men jeg syns den er dritfet! Fant oxo en i en annen ford bil vet ikke helt hva den heter.. Etter masse fundering på hvilken jeg skulle ta velgte jeg Sierra høytaleren etter som jeg stoler på Sierra bilen Har ingenting fakta om den ennå, men fant ut at volvo høytaleren var 20w. Men når høytaleren lå på taket på bilen når jeg fant den kan jo hva som helst ha komt på den. Selvølgelig måtte det skje en ulykke fikk glass i hånda Har det faktisk enda PS: Update kommer senere i dag tror jeg! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fint at du fant høyttaler(e), men synd at du fikk glass i hånda (hvordan klarte du det? *nyskjerrig*) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fint at du fant høyttaler(e), men synd at du fikk glass i hånda (hvordan klarte du det? *nyskjerrig*) Og hvordan gikk det? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hehe... Ettersom jeg har stor kjærlighet for sierraen skulle jeg ta speedometeret og det... Men så lå det noe glass der og så var deg gjordt... glasset ligger inni enda, er sånn liten splint.. Men jeg tror det vil gå ut til slutt, Håper jeg da Hehe: For og si det sånt snekkerhånda lever fortsatt Endret 14. april 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Sorry at jeg glemte å spørre om hvordan det gikk. Men det var jo fint at du ikke skadet deg sånn at du ikke kunne fortsette, vil ha update så kjapt som mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå