eirich Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja ja.. det var jemmen på tide Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 spennende prosjekt. stå på, lille mann Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hvor ble det av updaten? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Okei må si jeg løy litt skulle netopp legge bildene inn på pcen men va skjedde, jo batteriene var flate! De må lades til i morgen så upaten for komme da! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Neida, de er fine etter en time. Nok til at du skal kunne laste inn bildene. Du driver vel ikke narr med oss vell? Innlegg: 600! jippii! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Du driver vel ikke narr med oss vell Ikke tvil på gutten da Stå på Endret 7. april 2005 av mini-map Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Okei, her er updaten da som skulle sikker komt litt tidligere... Jeg har fått beisa radioen og skal lage en flexi universal eller hva faren min kalte det, skal forklare det bedre litt senere Men bildene seff: Her ser du boksen beisa fargen ble utrolig stygg på bildene, skal prøve uten blitz neste gang. Og her kan man også se at det mangler litt pussing. Og et til bildet av boksen samme skjedde her med bildet Men det skal jeg prøve og fikse... Foressten har sparklet boksen der det var huller det fikk jeg ikke tatt bilder av, bilder kommer på onsdag tror jeg! Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål El Netzor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ser bra ut dette, men skal du sparkle den? Du hadde fått vekk endel små ujevnheter da. Keep up the good work! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 øhm... Skrev i updaten at jeg hadde sparklet den men hadde ikke bilder, må lese mann! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Da følger også jeg med, har ingen spørsmål - enda LOZER Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Det er da bra eller hva ? El NetZor Lenke til kommentar
eirich Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jeg vil se hvordan den er når den er ferdi!!! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Hehe... Jada jada.. Den blir nok ferdig en gang! Du får vente i spenning vet du, foressten når skal du begynne på prosjektet : Radio med lokk ? Lenke til kommentar
razer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei, pent prosjekt... btw, er det ikke du som er/var pcgutten? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hehe... Jada jada.. Den blir nok ferdig en gang! Du får vente i spenning vet du, foressten når skal du begynne på prosjektet : Radio med lokk ? Jeg har begyn littegran.. tenker jeg skal ta en oppdate i dag... problemt er bare at jeg ikke har fått taki en radio.. Bor på lande Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Hehe... Stakkar deg, føler for deg hørt om bil ? Traktor siden dere bor på landet ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nå ligner det så altfor mye på en fuglekasse! Lenke til kommentar
eirich Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hehe... Stakkar deg, føler for deg hørt om bil ? Traktor siden dere bor på landet ? JAAA. jeg kan kjøre 3 timer til trondhjem (med bil) hvamed traktor da??? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hørt om den geniale oppfinnelsen internett? Det er jo mulig å bestille, så henter du radioen i postkassen eller ditt lokale postkontor Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) bestill for over 1000kr på microplex, da får du en flott flott radio edit: inkl hodetelefoner Endret 10. april 2005 av LupeN- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå