El Matador Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sikker på at den radioen du kjøpte er så MYE bedre en den Denver til 99? Denver er jo ikke det aller dårligste merket. Tror det skal være bedre en co-tech tror jeg.. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Den andre var alt for liten! Kommer med update i dag i kveld tror jeg. Jeg sa jeg skulle pusse i helga Det ble nok gjordt i dag det !! Fått brytere og slikt også ! Lenke til kommentar
eirich Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Gleder mei til update.. klarer nesten ikke å vente... Endret 31. mars 2005 av eirich Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Okei på tide med ein update, har fått knapper fått lodda på ny bryter på trafoen har sagt hull til høyttaler og har pussa litt Og her er bildene : Her er knappene (Vet den ene er skitten fant den på en gammel ting usikker va det var!) selvfølgelig skal den renskes! Og her mangler jeg en kant og pusse de andre kantene oppe ble fine Og her ser du hullet til høytaleren! (Det lille hullet er for ledningene på høytaleren) Tror kanskje jeg skal klare en update i morgen også det er jeg ikke sikker på, men skal uanz jobbe! For da skal jeg til fatter'n!! Kom med tilbakemeldinger/Spøresmål! El Netzor Lenke til kommentar
eirich Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hva er vitsen med så liten høyttaler når du har så stor kasse. Va var det du mente det lille hullet skulle brukes til??? sjønte ikke det helt!!!! Menn ellers ser det toppers ut.. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Sleve høytaleren er større det er liksom bakdelen på høytaleren som er liten som jeg stikker inne der! Vanskelig og forklare! Du finner det uanz ut når jeg setter boksen sammen en gang! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sprekker Sponplater lett om man skrur inn skruer på enden? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Hehe, har bare hatt problemer i dag da sprakk den litt opp så limte jeg den men de andre går det fint med! Til nå ihvertfall Lenke til kommentar
eirich Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Sprekker Sponplater lett om man skrur inn skruer på enden? Om du borrer små hull der du skal skru sprekker den ikke!!! Det kan jeg si. har hatt problemer med at sponplatene har sprukket Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jepp, selv borret jeg hull for og være sikker men den ene sprakk! eirich: Skjønnte du va jeg mente med høytaleren? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tror jeg sjønte det.. kansje du skulle ha borret noen større hull da!!! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Nope.. Det passer perfekt du vil skjønne det når jeg kobler boksen i sammen! Lenke til kommentar
eirich Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg sa det litt feil da jeg skrev at du måtte borre større hull... jeg mente at du skulle borret større hull der du skulle skruve i kantene!!! skjønner?? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hehe, skjønnte ikke den helt Mener du jeg skal borre hull der jeg skal skru skruene til høytaleren jeg skal feste? Visst det er det så tror jeg ikke at jeg borrer hull der. Skrur rett inn sponplata sprekker ikke på midten bare på kantene! El netzor Lenke til kommentar
eirich Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Barre glemm det jeg ratet om... det var ikke noe vikti!!! Lenke til kommentar
eirich Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Blir det snart en update?? Jeg har ventet i mange dager nå Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hadde vært fint med en update ja! Men Btw her kan dere se på mitt prosjekt med ide fra ditt! NEsten samme bare uten radio og med høyttalere.Håper du kan hente noen ider Lenke til kommentar
eirich Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kommer det snart en opdate???? Gidder ikke å vente mer... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ja, sorry tror det kommer update senere i kveld, noen som lånte kameraet Har fått beisa boksen håller på og få til knappene.. Radioen spiller faktiskt ennå Må forlenge høyttaler ledningen og jeg begynner og bli ferdig da tror jeg ? ? ? ? ? ? ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå