eirich Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 oi oi.. gleder mei til neste uppdate!! dette kan bli bra.. stå på Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Takker, men nå tok jeg kvelden... Uff ble sent i dag Lurer på hvordan skoledagen blir Lenke til kommentar
eirich Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva har du tenk å jøre i dag da?? sitter på skolen å kjeder mei nå. gleder mei til neste uppdate hvordan kom du på ideen å style en radio??? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Fant dette Jalla Høyttaler settet til pc. Fikk iden når jeg så din ide. Hva med å sette de løse høyttalerene inni subben? Altså så lager jeg en til kasse av tre, og setter høyttalerene inni på sidene. Bilder. Ider?? Edit: Glemte å skrive at deg selvfølgelig skal være en radio inni også! Endret 30. mars 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Vel jeg orker ikke finne noen planer for deg, last ned sketchup og begynn og tegn! Update kommer senere vet ikke om jeg får kassen til og svive lenger! Skal prøve og fikse men er ikke lett uten lodde bolt! EDIT: Nå virker'n! Sier ikke va jeg hadde glemt og gjøre Blir bare flaut det! Foressten fant ut at radioen ikke bruker 12v så glødepærene gløder ikke blir bare lunket varme skal måle en gang hvor mye strøm den lager Så kjøper jeg nye glødere etter der! Endret 30. mars 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 *prøver meg i Sketchup* Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvordan Lagger jeg ut bilder av Sketchup uten å legge ut hele fila? bare bilde? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvordan Lagger jeg ut bilder av Sketchup uten å legge ut hele fila? bare bilde? Du trykker file --> export --> Raster Image.. Det gjør du på sketchup.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Min aller først tegning i Skechup Hva synes dere? Kabinettet til radioen skal være av Tre, høgttaler fremme, og på sidene. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvor i schvarte granskauen laster dere ned sctchup!? finner det ikke... Lenke til kommentar
above Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Man laster ikke ned, man KJØPER: http://www.sketchup.com/ Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 OK *går å "kjøper" scetchup på limewire* Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Eller du kan laste ned en trial som du kan bruke i 8 timer Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ja, gjorde det jeg.. *prøver meg i scetchup* Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Okei jeg lovte en update og her kommer den! (Måtte se lost før jeg kunne oppdatere. Som sagt tidligere har jeg fått til radioen men leter fortsatt etter knapper til radioen. Skal forklare litt nærmere senere Men uanz bildene: Her er radioen festet på plata: Et til: Bildet av transformatoren: Bildet av høytaleren som var i radioen, er ikke sikker på om jeg skal bruke denne enormt skarp lyd i den Sånne er boksen når den mangler den plata radioen står på (Ikke store greiene nei, ble mindre enn forventet! ) Og jepp det trengs nok litt pussing 2k! Vel her er det noen bilder va syns dere? Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål. Men nå tok jeg kvelden for idag og.. Regner med og hente måleinstrumentet hos far i morgen. (Det som måler strømmen, slik jeg kan finne ut hvor masse volt gløde pærene skal være! El Netzor Endret 30. mars 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Siden denne radioen ikke hadde treeble og bass innstilling har jeg laget en ny sketchup tegning, tror jeg har blitt bedre i sketchup Det krysset skal være grillen klarte ikke vri en running slik at den passa sida.. Gadd ikke prøve meg fram med og snu tegningen det gjør jeg i mårra.. Nå må jeg legge meg ble sendt i dag og Så gooden natten så jeg sier sketchup tegning : EDIT: Srry så bildet ble stoort skal fikse det i morgen! Endret 30. mars 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
eirich Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dette blir da bra. Jammen har du rett, det trengs å pusse kanter der. Du liker å forandre planene ser jeg. Men vilken farge skal du ha på radioen?? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Er ikke sikker tror jeg skal beise den mørk! Vet ikke hvordan det blir og beise sponplater! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tror det blir best hvis du sparkler og maler/lakkerer platene. Hvis du bruker en kappsag når du skal sage platene blir kentene helt rette Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Brukte stikksag... ! Får bare pusse i vei men det skjer i helga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå