El Netzor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hei! Jeg har netopp begynt på et nytt prosjekt som jeg kaller Prosjekt Radio (Old Style) Det jeg skal gjøre er og bygge et radio kabinett i tre og sette inn radio innmat i det så det kan spille! Radioen er jeg ikke helt sikker på ennå enten blir det en bil radio eller en billig til 98,- hos claser'n. Jeg har valgt og bygge det med 2,5cm tykke sponplater. Visst jeg får lyst og råd skal jeg kle radioen med kryssfîner. Legger ved en skisse som jeg har laga! Warning : Jeg er en dårlig Sketchup fyr Bilder kommer imorgen tror jeg, må få cameraet noen som har lånt det Håper på god respons og tilbekemeldinger! El NetZor Edit: Lagt til skikkelig bilde Endret 21. april 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Dette kan bli bra! Men hvorfor er on/off knappen firkantet når alt annet er rundt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Så utrolig bra ut det der! Nesten som Tivoli sine.. Kanskje det er for å utheve den på en måte? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) ER ikke sikker på om jeg skal ha den Off On knappen muligens at jeg skjuler den bak boksen.. Bak boksen skal det være masse griller for kjøling! Ikke det radioen trenger det men pynten lenge leve Endret 29. mars 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Her er radioen til 98,- jeg har snakket om ikke store greiene men skulle nok virke jah! El NetZor Endret 28. mars 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Prøv å jobb litt mer med SketchUp fila. Les toturails til SketchUp. Der lærer du endel Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Skal prøve det.. ! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Okei har nye sketchup tegning.. Den ble veldig fort laget og veldig dårlig Jeg lagde den fort for jeg vil fortere ned i kjelleren og jobbe Men her kommer de: Forklaring : Bak skal jeg bare ha slike "Gamle" griller vet ikke hva dere vil kalle de skal komme bildet av de senere. På siden er det egentlig ikke noe stort uten om "NetZor" logoen. Toppen er helt lik ikke noe spesielt der heller... Som sagt gamle radioer hadde jo ikke så masse styling rundt om kring.. Nyt sketchup tegningen da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du er klar over at SketchUp er et 3D-program? Uansett ser dette ut som et bra prosjekt, lykke til! Lenke til kommentar
maze Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hmm. blir interessant å se hvordan resultetet blir. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg kan prøve å lage et bilde til deg Legger snart ut bilde... Edit: Her er bilde Og du, få deg firefox og kvitt det med IE Endret 28. mars 2005 av BaX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du er klar over at SketchUp er et 3D-program? Uansett ser dette ut som et bra prosjekt, lykke til! Må le litt! Men lag noe ordentlig du BaX! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Men lag noe ordentlig du BaX! Blir den godkjent? Har ikke brukt så lang til på den da Får si vis jeg har gjort noe feil... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Vel jeg kommer nok til og bruke min plan... Vet jeg suger i Sketchup! Men foressten radioen er enormt liten i morgen skal jeg kjøpe radio og knapper tror jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Blir bra, er selv 13. Bruke å fikle med radioene i huse...noen andre ganger går radioen til hel***** Ser bra ut syns jeg da! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Da har jeg vært på clasern og kjøpe radio, I/O bryter (12v) Og 2 glødepærer 12v 50W haha! Lover de her er sterke! :mcgreen: Endret 29. mars 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
sigz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Blir sikkert bra det... Men ta en toturial i SketchUp. Lover at du blir mye bedre. Det gjorde jeg. Blei myye bedre bare av å se en av dem. Tror det er noen som kan skjrive under på det hvis de har sett workloggen min. Gå inn her og velg den nest øverste! Skal følge med! Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Vel det er jo ikke den største updaten jeg har sitt men update må man jo ha! Hva er dette for noe AU! det svir i aua! (12v 50w pære den som skal varme opp radioen) Og uten strøm på : Som sagt glødepæra er enormt liten! Foressten kjøpte ikke den radioen tidligere nevnt den var enorm liten kjøpte en til 1,- mer så var mye større og mye bedre! Håper kanskje på en update i morgen.. Har enda ikke funnet ut knapper ennå...? altså slike man vrir på trenger slike man har på skap bare litt mindre så limer jeg de på selve dimmeren i radioen..! Nå va syns dere?? Ikke så mye og synse da kommer update i morgen da så.. Edit: Reziset bildene! NetZor Endret 29. mars 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
eirich Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 det går ikke i paint det har jeg prøvd da klikka bildetDu åpner bildet i paint så trykker du Ctrl+W. Da skriver du inn 50 i den første boksen og 50 i den andre. også OK. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Og nei dette bildet ble ikke tatt i 1997 bare sånn gammel kalender som ligger foran meg NetZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå