ahumoe Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hei. Jeg har et problem. Jeg skal brenne backup av "Mine Dokumenter" på DVD. Problemet er at Nero 6 klarer ikke å brenne filer med æ,ø, eller å. Jeg kan jo ikke gå rundt i mine dokumenter å skifte navn på alle filene med æ,ø, og å, det er utrolig mange! Er det noen som vet åssen man kan fikse dette, eller vet et program som kan skifte ut å med a osv.??? Eller har noen tips om noen andre enkle gratis programmer som kan brenne filer inn på DVD. Endret 28. mars 2005 av ahumoe Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvorfor du har problemet ANER jeg ikke, men du kan jo bare lage en zip eller RAR-fil av hele mine dokumenter-mappa og brenne den. Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sjekk ISO tab'en under New Compilation. Sørg for at ISO 9660 er valgt som Character set, og at Joliet er krysset av for. Under "Relax ISO restrictions" skal alt untatt "Do not add the ';1' ISO file version extention" være krysset av for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå