Zecko Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg skullle formatere pcen for at den fungerte litt dårlig, men før jeg prøvde det så tenkte jeg at jeg kunne prøve systemgjenoppretting... jeg gjorde det .. satte en dato og satte i gang.. da den startet på ny så stod det noe om at den ikke klarte å gjenopprette systemet til den datoen, så jeg prøvde en annen dato... satte i gang på ny, men så klikka pcen, jeg holdt inne "den store på knappen" og slo pcen av. dumt av meg... så slo jeg den på igjen, men nå var skjermen på en måte svart.. ikke avslått,men bare svart.. når jeg slår pcen på så står den , hvertfall som jeg legger merke til, System BIOS shadowed... hvordan kan jeg få slått skjermen på igjen? På forhånd Takk! Lenke til kommentar
aetat Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva med å resette BIOS. det skal være tre pins i en rekke et eller annet sted på hovedkortet. to av dem er koblet sammen, napp ut den lille plast saken, og koble sammen den midterste med den som ikke var koblet i sta. bytt tilbake. Alt dette gjøres selvfølgelig mens PCen er AV! muligens også med støpselet dratt ut... Kan hende det virker... eller så virker det overhodet ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå