gmortena Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hallais, etter jeg har prøvd å skaffe meg linje fra både telenor, ngt, bluecom, catch tele2 osv, får jeg svaret at jeg mangler kobber par til huset. Etter dette var jeg inne på https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb Der står det noe om å legge til nye par, lurte egentlig på prisen på dette? og om det kanskje er utrolig dyrt å gjøre dette? Grunnen min er chello, jeg liker dem ikke hater pingen rutinga osv, tåpelig at jeg må ned til nederland før jeg når feks. vg.no og ville prisen for shdsl vært utrolig mye dyrere feks med 2048/2048 enn adsl med 2048/256 eller 512 ? thx Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Prisen for å forsterke inntaket er veldigt variabelt. Det største spørsmålet er hvor langt man må for å finne ledige par. Men prisen ligger vel på alt fra et par tusen til 5 sifrede tall +++ SHDSL er som regel dyrere enn ADSL, men prisene her varierer jo selvsagt fra tilbyder til tilbyder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå