redstone Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Bildet fryser når jeg sitter på pc'en. ingenting funker, ikke engang av-knappen. det sjer aldri når jeg er borte fra pc'en, bare når jeg sitter foran den. oftest når jeg spiller, men spiller bare flash-spill og heroes III. noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 det kan være grafikkkortet som er ødelagt eller skjermen. hvor gammelt er alt? Lenke til kommentar
redstone Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) kjøpt sist sommer. Det er ikke bare sjermen som fryser, alt sammen fryser. Den bare står å viser samme bilde. Endret 28. mars 2005 av redstone Lenke til kommentar
Launch Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan være drivere eller bugs, prøv å reinstallere chipset og skjermkort Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 prøv og gå i BIOS å slå av fast-write til skjermkortet, pom du har det på. hadde noe av det samme problemet.. funket det du får bare prøve Lenke til kommentar
redstone Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Takk, takk! alt funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå