JR Ewing Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Eneste jeg har med kvinnelig vokal, er Mika Bomb. Punk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Guano Apes er kult Soft-metal med kvinnelig vokal. Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 PJ Harvey, Anita Lane, Diamanda Galàs. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ani DiFranco, Unni Wilhelmsen, Ane Brun, Janis Joplin, Erykah Badu. Så gjennom platesamlinga nå, skremmende lite med kvinnelig vokal Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 beste kvinnelige vokalen jeg vet om heter keren ann fra frankrike: http://www.kerenann.com/ Lenke til kommentar
Reidi Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Christine McVie fra Fleetwood Mac. Anbefaler sangen Friend. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Cocteau Twins - Treasure The Cranes - Wings of Joy Miranda Sex Garden - Suspiria (... og nei jeg er ikke en gother). Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Aghora Prog metal med kvinnevokal. Rått, men ikke for rått vil eg tro. Hjemmeside: http://www.aghora.org/ Mp3 klipp: http://www.aghora.org/uploads/01%20-%20Agh...tal%20Bliss.mp3 http://www.aghora.org/uploads/03%20-%20Agh...sfiguration.mp3 Björk vil eg og anbefale, hun er strengt tatt ikke rock. Men hun lager fantastisk musikk. Spesielt sangen 'Play Dead'. Endret 16. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Glemte Joanna Newsom - Sjekk VIDEO Ikke fullt så sært, men definitivt særpreg (både vokal- og tekstmessig): Mia Doi Todd. Ellers: Vårt eget Ephemera (hører på Monolove mens jeg leser til eksamen), Rose McDowall (Current93), Miki Berennyi (Lush), Cyann(&Ben), Karen Jo Fields, Kazumi Nikaidoh. De jeg kommer på nå ... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nightwish er bra Eller så kommer jeg ikke på så mange... Evanescense ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Garbage har et par kule sanger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 To første albumene til Garbage er meget bra ja... resten...eh.. Ellers kan jeg nevne Within temptation. Spesiellt de to siste albumene (Mother Earth og The silent Force), som bærer litt mindre preg av metal og mer av operatisk rock (eller hva pokker man definerer musikk som i disse dager...) Dama har helt utrolig stemme...både live og på album... Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Beth Gibbons, vokalist i Portishead og soloartist. Sjekk ut Beth Gibbons & Rustin man - Out of season et fantastisk album.. Tiltredes i mente. Gibbons og hennes Portishead er direkte fabelaktige. Har hørt løse rykter om at en splitter ny utgivelse ligger i kortene. I tillegg ser jeg at PJ Harvey er nevnt og føyer meg til i rekken av å anbefale henne på det sterkeste. De siste platene hennes er nok greiest å sette seg inn i. Uh Huh Her og Stories From The City, Stories From The Sea er begge glitrende utgivelser. Sistnevnte med blant annet en überflott duett med Thom Yorke. Er du litt mer fleksibel er Björk nesten det aller, aller beste du finner i hele musikkverdenen. Her kan hele diskografien anbefales, spesielt Homogenic og Debut. Splitte mine bramseil for ei dame. Endret 16. mai 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er du litt mer fleksibel er Björk nesten det aller, aller beste du finner i hele musikkverdenen.Her kan hele diskografien anbefales, spesielt Homogenic og Debut. Splitte mine bramseil for ei dame. Hør, hør! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Avril Lavigne Jeg håper du tullet! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Avril Lavigne Jeg håper du tullet! Jeg tuller da aaaldri? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Må nok stoppe på Arch Enemy, er nok det beste! Kjør på! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hva med the the cranberries? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå