tomash Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 ER det noen som vet hvor mye batteri til IBM thinkpad 400 mhz. koster? Skal kjøpe en brukt som har defekt batteri!!!! Håper på raske svar (PS: om noen vil si meg hva som er en god pris for en slik (uten noe mer info) så takker jeg for det!) mvh. Tomas Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hvorfor spør du ikke om dette i "Batteri til IBM thinkpad?" i emne feltet så slipper "vi" trykke på for å se hva du trenger hjelp til? Og ikke fullt så mange !!!! så kanskje det er lettere å få hjelp... Og STOR skrift er heller ikke mye hjelp i. FRD Lenke til kommentar
tomash Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Sorry for å ha brukt 2 sekunder av din dyrebare tid :razz: Du har nok et poeng, så tar det til etterretning. Hva bør man så skrive når man trenger hjelp fort? Lenke til kommentar
christt Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 En saklig og beskrivende tittel i hvert fall... Mange gidder ikke en gang å se på slike "HJELP!!" tråder. Lenke til kommentar
MultipleTinBitZ Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Kjøpte nettopp et batteri til en Thinkpad 300-ett-eller-annet fra steinalderen (Pentium 2 - 3-400Hmz) til den nette sum av 1.800,- eks. mva. Consense-IT som holder til i Bergen klarte å levere en slik til meg (jobben) på 2 dager! Ta kontakt med de dersom du bor i nærheten. Se http://www.consense-it.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå