Gå til innhold

Total War: Bilde fra Fourth age! LOL!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første bildet der var nok bare et prøveskin. Har på følelsen at du hadde ventet at skinnet skulle ligne mer på mumakillene i filmen? Det er ingen som sier at de trenger å følge filmen. Tror det er vel så bra å følge beskrivningene i tolkiens bøker.

Lenke til kommentar

Nå bør man jo huske på at filmen slett ikke er den ultimate og eneste resepten for "riktig" utseende på alver og dyr og bygninger. Det er bare EN av mange tolkninger av teksten. Tolkien tegnet aldri disse fantasifolkene sine selv. Det finnes flere kunstnere som har illustrert, lagd malerier basert på sin egen oppfatning av materialet. Peter Jackson brukte illustrasjonene til en av de mest kjente, Alan Lee. Han har gitt ut bøker med fargebilder av tolkien-illustrasjoner.

Det er mange forskjellige variasjoner av alvebygningene i Rivendell f.eks. Den buete "båt"-versjonen er ikke den eneste.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Fant noen bilder fra fourth age modden til R:tw og fikk en høy latter når jeg så dette bildet av en mumakill

Den Mûmak'en er en veldig tidlig versjon, for øvrig lagd av noen som ikke er en del av Mod Team'et lenger. Vår nye versjon vil ikke bli offentliggjort på en stund...

Tror ikke fourth age gir noen ringenes herre følelse.

Og du baserer deg på hva? 1 stykk utgått Mûmak? Har du tatt en titt på forumet vårt? http://www.stratcommandcenter.com/forums/i...hp?showforum=31

Det første bildet der var nok bare et prøveskin. Har på følelsen at du hadde ventet at skinnet skulle ligne mer på mumakillene i filmen? Det er ingen som sier at de trenger å følge filmen. Tror det er vel så bra å følge beskrivningene i tolkiens bøker.

Ja jeg håper de skal ligne mer på de fra filmen. spiller en del lotr Battle for middle earth så jeeg har kanskje litt for store forventninger.

De kommer ikke til å ligne på de i filmen. Vi baserer oss kun på bøkene. Det er flere grunner til det, men de to viktigste er: 1). Vi har ikke lyst til å få telefoner fra EA's advokat-team. 2). Filmene er ofte lite nøyaktige når det gjelder hva som står i bøkene; vi er nøyaktige. Våre soldater fra Gondor vil ikke se ut som om de kommer rett fra Italia under renessansen... Selvfølgelig har ikke EA copyright på hvordan alver ser ut, så våre alver vil se ut som alver, og så videre, men vi vil alltid være tro mot bøkene.

Jeg har også spilt BfME, og 'with all due respect', the Fourth Age kommer til å knuse det spillet på alle områder, også når det gjelder 'ringenes herre' følelsen :D

gleder meg veldig til spillet.når kommer det ut?

Vi gleder oss vi også. Det er ingen fastsatt dato for når det kommer ut, og jeg vil heller ikke gi noen nå. Dette er en total konversjon. Vi endrer absolutt alt ved det originale R:TW: Units, bygninger, campaign mapp'en, talene (battle speeches), retinues etc. Det kommer til å ta tid... Men, for at ikke ventetiden skal bli for lang, så vil vi sannsynligvis gi ut en demo eller to i løpet av våren :yes:

Det er forresten en (uferdig; low res) trailer å finne her: http://www.stratcommandcenter.com/forums/i...?showtopic=7797

Bare ignorer april-snarr spøken og gå til: Get the files HERE.

Apoc

The Fourth Age - Faction Design Manager

Lenke til kommentar

'With all due respect' til deg, Apoc: Nå skal vi ikke bli for høye i hatten her (snakker om din uttalelse mot BFME).

Det kan godt hende at deres mod blir bedre likt blant mange, men jeg tviler på at dere kommer til å KNUSE BFME (kan godt hende at grafikk, stemning, lyd, osv blir BEDRE, men KNUSING er noe annet).

Og på stemningsnivået bør dere være veldig flinke, med virkelig gode (og høye) dialoger, og meget god musikk (helst fra filmene, om dere får lov).

For var det noe BFME hadde over Rome, så var det nok filmatisk stemning, så lenge det varte.

Rome hadde ikke like gode dialoger, og heller ikke så mye musikk.

Scenarioene var heller ikke så veldig mye å skryte av i Rome. (mye flatt landskap)

Men nå har jo ikke jeg spilt en beta eller noe slikt, så jeg vil ikke uttale meg for mye.

Modden deres ser ut til å bli virkelig god.

Jeg gleder meg selvfølgelig til modden deres, og kommer til å spille den med en gang den blir tilgjengelig.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
'With all due respect' til deg, Apoc: Nå skal vi ikke bli for høye i hatten her (snakker om din uttalelse mot BFME).

Det kan godt hende at deres mod blir bedre likt blant mange, men jeg tviler på at dere kommer til å KNUSE BFME (kan godt hende at grafikk, stemning, lyd, osv blir BEDRE, men KNUSING er noe annet).

Vel, det er min subjektive mening, etter å ha spilt både BfME og R:TW (og tidlige versjoner av the Fourth Age: Total War). BfME var et greit nok spill det, men ikke noe mer enn 'greit nok', IMO. Om du insisterer så kan jeg jo si at modden vår vil bli 'bedre'; men om modden vår blir bedre på alle områder, er det feil å bruke 'knuse' da? ;) Heh, egentlig er det litt tidlig å snakke om 'bedre', 'knuse' osv. Vi får vente og se...

Musikk fra filmene er det helt umulig å bruke, siden vi, som jeg sa, ikke har lyst på telefoner fra EA's advokater. Men vi har funnet en mer enn god nok erstatning (mener vi).

Apoc

Endret av -apocalypsis-
Lenke til kommentar

Bare ett av de tre bildene fungerer.

Men det er fint å høre at dere får med god stemningsmusikk!

Og jo, er modden bedre på alle områder enn selve BFME, kan dere jo si at den 'knuser' spillet da. Men, som du sa, bare tiden (og deres dyktighet) vil vise det. :)

EDIT: Nå fungerer visst alle bildene, men det tar S.Y.K.T. lang tid å laste inn sidene! :ohmy:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
EDIT: Nå fungerer visst alle bildene, men det tar S.Y.K.T. lang tid å laste inn sidene!

Imagehosting :hrm: Brukte ImageShack før men det var enda verre. Men den som venter på noe godt venter (laster) ikke forgjeves ;)

den traileren ver overaskende bra for et mod team... 

Bra å høre! Vi jobber med å lage den enda litt bedre...

Apoc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...