svas Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Vurderte å kjøpe Qpads på TG05. Prisen var noe avgjørende, men ikke helt. Spurte likevel hva de kostet på nett og hva de kostet her. Litt opp og ned sa de. Sjekket på nett og alt var dyrere på standsen enn på nett. Hvordan kan de holde på slik? Selv om det ikke er mange kronene som er forskjellen kunne de jo holdt samme priser som på nett da. Eller kanskje heller et ekstra godt påsketilbud. Men neida, de legger på prisene og selger sansynligvis færre enn om de kunne slått i bordet med knallpriser. Andre som opplevde hårreisende priser på dataprodukter på TG05? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Synst 3dfxcool hadde noen bra tilbud, vist du tenker med frakt osv. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Trikset er at du kan prute på TG. Fikk denne pluss to par skates til 160 spenn jeg. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 I hvertfall DVD plater var billig, kjøpte 25 stykker for 89 spænn på ene standen der. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Å ha stand koster selsagt, lønninger og diverse. Da blir selvsagt manga varer dyrere. Greit nok slik det var syns jeg, greit å ha muligheten til å kjøpe nytt hovedkort hvis noe ryker. Og da betaler jeg gjerne en hundrings eller to mer i stedet for å vente på at det kommer i posten. Men det er meg da Lenke til kommentar
imastard Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Prisen på headsettet eg kjøpte var velldig god, kjøpte Beyerdynamic DT231 til 450,-, billegaste i prisguiden er 501,- uten frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå