iCodden Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei skal kjøpe et sett med tastatur og mus i det skal ikke være tråløst, det skal være usb og godt til spilling og windows bruk. Hva bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 har selv logitech ultra x og mx510 på steelpad og synes det er en glitrende kombinasjon! men, mx518 er vel enda bedre! Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Men jeg har tenkt og kjøpe et sett med mus og tatatur. Har en mx 700 som jeg skal selge nå og det andre tastauret begynner og bli litt dritt nå! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 eeh...hvorfor kjøpe sett når du får bedre alternativ om du kjøper det hver for seg? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Har MX510 nå, meget bra mus, men har bestilt MX518 som jeg har stor tro på, med 1600dpi og innebygd on-the-fly sense tror jeg den kommer til å knuse Razer DB.. Endret 28. mars 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei skal kjøpe et sett med tastatur og mus i det skal ikke være tråløst, det skal være usb og godt til spilling og windows bruk. Hva bør jeg kjøpe? har ingen forslag til tastatur men logitech MX510 er en SUPER mus. har ikke prøvd MX518 men ville tru den er minst like bra(hvis ikke bedre) men hvorfor skal du ha deg et sett. kan få mye bedre resultat hvis du kjøper separat Kjøp Razor Diamondback skal ikke si denne musen er dårlig, men JEG synes MX510 var bedre. likte ikke at den lagget ved brå bevegelser greit nmå beveger jeg musen extremt kjappt i spill har til og med fått MX510 til å lagge(10m/s) hehe. EDIT: kjører med lav følsomhet samtidig så jeg må bevege musen kjappt spezielt i CS-s Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Bør jeg ikke gåfornoe som ikke ertråløst viss jeg spiller mye? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Bør jeg ikke gåfornoe som ikke ertråløst viss jeg spiller mye? Jeg bruker Microsoft desktop elite, og merker 0 forskjell når jeg spiller... Det at trådløst og TFT skjermer suger til spilleing, er så oppdikta av wannabe-hardcore gamere... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har en SpeedLink mus (den såver litt vis inaktiv, plasomt!) Ellers liker jeg den godt! Hadde et rart navn,,,,...... Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Hei hva bør jeg gå for viss jeg skal spille mye? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei hva bør jeg gå for viss jeg skal spille mye? I praksis er det vel "Logitech MX518" eller "Razer Diamondback" som gjelder nå. Dette er markedets beste mus for tiden. Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Det er egentlig tastatur som er viktigest! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei hva bør jeg gå for viss jeg skal spille mye? Selv sitter jeg på et trådløst Microsoft Wireless Desktop Elite. Funker bra i spill også. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for Mx518 og Microsoft Digital Media PRO Keyboard. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Logitech MX 518 Tastatur blir liksom litt mer, hva er det du er på utkikk etter... Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg vil ha et tastatur som ikke brøker i knappene og er godt til spilling. Jeg så det nye logitech tastaturet med den laser musen er det noe og satse på. Må kjøpe det på elkjøp fordi jeg får bra avslag der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå