-Bassaddict- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Arbeiderpartiet... Hvis velferd er viktigst hvis ikke så er det vel greit da... og hører jeg en eneste jamba reklame til så... hahaha har sverget på å ta med meg jambagrunderne i graven :!: kinderegga sine 3 ting på en gang er jo ganske bra da! verdens minste sjokolade og litt plast bare dop-folk som trenger den gule boksen uansett dell sin "du får ikke en pc du får en dell" er jo ganske ærlig da :!: Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du får ikke en PC, du får en Dell... (negativt ladet ) Lenke til kommentar
elephant Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) du er ikke det smarteste egget i fjøla! =P en ikke så altfor smart makedoner i klassen min som tror han kan norsk som går rundt å sier dette ; blææ detta er jo ikke no slagord.. ,men morro? ja Endret 5. april 2005 av elephant Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 du er ikke det smarteste egget i fjøla! =P en ikke så altfor smart makedoner i klassen min som tror han kan norsk som går rundt å sier dette ; blææ detta er jo ikke no slagord.. ,men morro? ja OT: Jeg tør påstå at "Du er ikke den smarteste kniven i skuffen" er enda verre sagt . Det betyr at personen som sier det er dum og ikke har skjønt poenget med det egentlige uttrykket ("Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå