Cerb89 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dells slagord "Du får ikke bare en pc du får en Dell" rangerer høyt på lista mi. Enig der du ja helt enig jeg også.. Slenger meg på denne jeg også.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Da folk som røyker bruker dette som argument "en lever bare en gang".. trenger vel ingen forklaring Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tine Melk - "Må ha det bare må ha det..." Det er ikke akkuratt godt med tine melk, Q-melk er faktisk mye bedre på smaken. (tien smaker alltid surt) Enig der Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Stort sett alle slagord som fremmer adsl men prøver å dytte inn ordet "bredbånd" for å forfine det litt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Slagordet til en eller annen deodorant-greie: "Power of the dry" :!: Vet ikke helt om jeg skal le eller grine.. Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 "lik lønn for arbeid" er ille. Dell sin er bare sann, man får ikke en PC, man får en del.... Lenke til kommentar
durkin Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Arbeiderpartiet... Hvis velferd er viktigst hvis ikke så er det vel greit da... og hører jeg en eneste jamba reklame til så... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Where do you want to go today? Micro$oft Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 "coca cola - chill" får nesten lyst til å kjøpe noe annet bare pga av det ordet... utrolig teit. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Austin Powers: "Do you belive in love at first sight, or should i walk by again?" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bad. Badet. Bademiljø. Best på bad. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Austin Powers: "Do you belive in love at first sight, or should i walk by again?" Haha, den er bra. :!: *prøve en gang* Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 "Ikke alle kan kalle seg det samme som oss, Expert". Det er vist mange som kritiserer dette. Men butikken i Sandnes er veldig gode på produktene sine nesten "experter" på en måte. Vi kjøpte en vaskemaskin der for et år siden og da fikk vi god hjelp. han kjørte den ned til oss forklarte oss hvordan den virket og hva vi skulle hvis bla bla bla.... SÅ på den Expertbutikken blir ikke slagordet feil. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bad. Badet. Bademiljø. Best på bad. Hoho, den er skikkelig ræva! ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 SU - "Hvis folk flest fikk bestemme" Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Tekst Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 En vakker dag vil alt være like enkelt som Dell. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 trur det var eit eller anna som trygve e. sa, men eg kjem ikkje på kva det var...kan vere at eg hugsar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå